کد خبر : 1707718 | 23 شهریور 1399 ساعت 18:40 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

لاکازت:

رسانه ها به دروغ می گویند که از آرسنال می روم

ستاره فرانسوی آرسنال هرگونه شایعه مربوط به جدایی اش از این باشگاه را رد کرد.

رسانه ها به دروغ می گویند که از آرسنال می روم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتخاب میکل آرتتا به عنوان سرمربی جدید آرسنال، او بیشتر به استفاده از جوانانی نظیر بوکایو ساکا و گابریل مارتینلی‌ در خط حمله خود علاقه نشان داده است؛ موضوعی که باعث شد طی هفته های گذشته صحبت هایی در رابطه با احتمال جدایی الکساندر لاکازت از این تیم به گوش برسد. این در حالی است که در بازی‌های آخر آرسنال در فصل 20-2019 ستاره فرانسوی بیشتر فرصت به میدان رفتن پیدا کرد و روز گذشته نیز توانست اولین گل فصل آرسنال و لیگ برتر را وارد دروازه فولام کند.

 

 

1515860

 



در این بین گفته می شود که دو تیم یوونتوس و اتلتیکو مادرید به شدت خواهان جذب الکساندر لاکازت هستند و حتی پیشنهاداتی نیز در این راستا ارائه داده اند.

 

لاکازت پس از بازی با فولام و در واکنش به شایعات جدایی اش از آرسنال گفت:« من در آرسنال خوشحالم و این رسانه ها هستند که در مورد من اخبار نادرست می نویسند و می گویند از شرایطم ناراضی ام. این دروغ رسانه هاست که خبر از جدایی ام می دهند در حالی که من علاقه ای به ترک آرسنال ندارم. می خواهم بمانم و با آرسنال فاتح جام های بیشتر شوم. در چند ماه اخیر دو جام برده ایم و نمی توانم بیش از این خوشحال باشم.»

 

لاکازت در مورد تمدید قرارداد پیر امریک اوبامیانگ گفت:« من خوشبینم و فکر می کنم او تمدید خواهد کرد. در روزهای پیش رو اخباری در این زمینه خواهیم شنید.»

 

 

1518306

 

دیدگاه‌ها