کد خبر : 1707726 | 23 شهریور 1399 ساعت 18:46 | 6K بازدید | 2 دیدگاه

آلیسون: محمد صلاح تشنه موفقیت است

آلیسون بکر، دروازه بان لیورپول از هم تیمی بودن با محمد صلاح ابراز خوشحالی کرد.

آلیسون: محمد صلاح تشنه موفقیت است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیشب شروع درخشانی در این فصل لیگ برتر داشت و با هت تریک محمد صلاح، ستاره مصری خود موفق به غلبه بر لیدزیونایتد شد. آلیسون بکر در مصحبه با سایت رسمی لیورپول به تمجید از عملکرد خط حمله این تیم و به خصوص محمد صلاح پرداخته است.

 

آلیسون بکر گفت: "محمد صلاح تشنه موفقیت است، او فصل را در این شرایط آغاز کرده و به همین دلیل من خوشحالم، زیرا صلاح واقعا بازیکن مهمی برای ماست. این عملکرد به او اعتماد به نفس می بخشد و همچنین بازیکنان دیگر را به تلاش بیشتر سوق می دهد.

 

1526551

 

ما با حضور سه بازیکنان مان در خط حمله از کیفیت بالایی برخوردار هستیم. گاهی اوقات فقط یک بار موفق به گلزنی می شویم، اما می دانیم که می توانیم در بخش های هجومی و دفاعی بهتر از این هم ظاهر شوبم. برتری مقابل لیدز یونایتد شروع خوبی برای ما بوده است.

 

می دانستیم در بازی مقابل لیدز چه چیزی انتظارمان را می کشد و از نگرش حریف خبر داشتیم. من فکر می کنم آنها یک تیم واقعا خوب و با کیفیت هستند اما قلبی شجاع نیز دارند. لیدز شب ما را دشوار کرد، اما فکر می کنم با توجه به سبک بازی لیورپول، کار برای حریف سخت تر بود. خوشحالم که محمد صلاح در تیم حضور داشته و در اولین مسابقه رسمی این فصل هت تریک کرده است. من از کسب این سه امتیاز نیز بسیار رضایت دارم."

دیدگاه‌ها