کد خبر : 1707913 | 24 شهریور 1399 ساعت 18:02 | 35.8K بازدید | 3 دیدگاه

خیلی به من سخت گذشت

سکوت مقصر اول حذف رئال برابر سیتی شکست

بدون شک رافائل واران بیش از هر کسی مقصر شکست رئال از سیتی در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و حذف از این رقابت ها بود.

سکوت مقصر اول حذف رئال برابر سیتی شکست

ه گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید ماه گذشته و در شبی که از روزهای اوجش فاصله زیادی داشت، 2-1 به منچسترسیتی باخت و برای دومین سال متوالی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حذف شد.

رافائل واران مدافع فرانسوی باتجربه رئال با دو اشتباه عجیب دقایق 9 و 70 خود باعث شد تا سیتی به دو گل برسد و تک گل کریم بنزما هم راه به جایی نبرد تا رئال یک شکست تلخ را تجربه کند.

 

 

1517714

 

 

واران که به ندرت در طول دوران فوتبالش چنین اشتباهات مهلکی را مرتکب شده،  پس از بازی بسیار ناراحت و غمگین بود.

 واران پس از بازی ناراحت و غمزده وارد رختکن شد و برای دقایقی با خود خلوت کرده بود و در سکوت محض حتی یارای نگاه کردن به هم تیمی هایش را هم نداشت. پس از دقایقی که او در این وضعیت قرار داشت، با بالا بردن دستش رو به هم تیمی هایش گفت:« من پاسخ خبرنگاران را می دهم چون مسئول اول این ناکامی هستم.»

 

 

1517715

 

 

واران در مصاحبه با بی این اسپورتس و با یادآوری دو اشتباه مهلکش در بازی با سیتی گفت:« با اشتباهات من بازی را به سیتی باختیم و من هم بلافاصله مسئولیت شکست را برعهده گرفتم. روزهای پس از بازی به من سخت گذشت ولی چاره ای نبود و باید آن اتفاقات را هضم می کردم . وقتی در بالاترین سطح فوتبال بازی می کنید، باید نگاه تان به آینده و رو به جلو باشد و ناکامی ها را پشت سر بگذارید.»

 

جانشینی راموس در آینده:« ما در زمین مکمل یکدیگر هستیم و خصوصیاتی داریم که یکدیگر را کامل می کنیم. سال‌هاست که در کنار هم بازی می‌کنیم و به خوبی از هم شناخت داریم.

 

 

1517360

 

 

برای آینده و پس از جدایی راموس، پیش‌بینی کردن اینکه اوضاع برایم چطور پیش خواهد رفت، سخت است. من هم در روش بازی خودم، رهبر تیم هستم. پیش از بازی با بازیکنان زیاد درباره تاکتیک‌ها و جاگیری‌ها صحبت می‌کنم. من و راموس روش رهبری خاص خود را داریم. برنامه‌ریزی برای آینده دشوار است. رئال مادرید باشگاه بسیار بزرگی است که بازیکنان فوق‌العاده‌ای هم دارد. چیزی که مهم است، این است که هر کسی نقش خود را در تیم ایفا کند.»

دیدگاه‌ها