کد خبر : 1707934 | 24 شهریور 1399 ساعت 19:30 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

حمله تند پدر آلابا به بایرن: دروغ های کثیفی گفتید!

پدر داوید آلابا، ستاره اتریشی بایرن‌مونیخ واکنش تندی نسبت به صحبت‌های اولی هوینس نشان داد.

حمله تند پدر آلابا به بایرن: دروغ های کثیفی گفتید!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ یعنی اولی هوینس صحبت هایی جنجالی را در رابطه با پینی زاهاوی، مدیر برنامه داوید آلابا و پدر این ستاره اتریشی مطرح کرد مبنی بر این که او برای ماندن در جمع باواریایی‌ها مبلغ بسیار زیادی را درخواست کرده است.

 

به جز صحبت‌های مطرح شده از سوی اولی هوینس، طی روزهای اخیر برخی رسانه‌های آلمانی نیز مدعی شدند که داوید آلابا برای ماندن در بایرن سالیانه 25 میلیون یورو دستمزد درخواست کرده است و قصد دارد به پردرآمدترین بازیکن تیم آلمانی تبدیل شود؛ موضوعی که باعث شده طی روزهای اخیر انتقادات نسبت به ستاره اتریشی به اوج خود برسد.

 

 

1447966

 

 

حالا اما صحبت های جنجالی اولی هوینس با واکنش تند پدر داوید آلابا روبرو شده است. جورج آلابا در این رابطه گفت: " من داوید آلابا را در دوران نوجوانی به بایرن‌مونیخ آوردم. در طول این سال‌ها ما چندین فرصت برای انتقال به باشگاه های دیگر داشتیم اما وفادار بودیم و همواره ماندن را انتخاب کردیم. من انتظار نداشتم که باشگاه بایرن مونیخ چنین دروغ های کثیفی را درباره دستمزد درخواستی پسرم در رسانه‌ها و بین مردم منتشر کند.

 

این ادعا که به دلیل چنین درخواست‌هایی نمی‌توانند به توافق برسند، دروغ کثیفی به حساب می‌آید. همه اینها به دلیل این است که ما تمام پیشنهادات آنها را که رد کردیم چرا که ایده های خاص خودمان را داریم."

 

 

1513213

 

 

صحبتهای پدر ستاره بایرن مونیخ در حالی مطرح شده که خود پینی زاهاوی نیز تمام این آمار و ارقام ها را به شکل جدی تکذیب کرده است.

دیدگاه‌ها