کد خبر : 1708076 | 25 شهریور 1399 ساعت 14:25 | 102K بازدید | 14 دیدگاه

جایزه بگیر ایرلندی در اسکاتلند هم دوام نیاورد؛

بازهم جنجال و فسخ آنتونی استوکس! (عکس)

آنتونی استوکس در توافقی دو جانبه با باشگاه اسکاتلندی، قراردادش را فسخ کرد.

بازهم جنجال و فسخ آنتونی استوکس! (عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم ایرلندی و سابق تیم های پرسپولیس و تراکتور سه هفته پیش در حالی با عقد قراردادی به تیم لیوینگستون اسکاتلند پیوست که این خبر در آستانه دربی ۹۳ موجی از واکنش ها را در بین هواداران پرسپولیس به همراه داشت.

 

استوکس که چند هفته پس از پیوستن به پرسپولیس از این تیم جدا شده بود، حالا اتفاقی مشابه را در اسکاتلند رقم زده است. سه هفته پس از امضای قرارداد، مدیر تیم لیوینگستون اعلام کرده که در توافقی دو جانبه قرارداد این بازیکن فسخ شده است.

او گفته که استوکس در تمرینات عملکرد خوبی نداشت و همچنین باشگاه نمی‌توانست شدت تمرین را برای این بازیکن افزایش دهد چرا که امکان مصدومیت وجود داشت. بنابراین طرفین توافق کردند که این همکاری به پایان برسد تا امکان فرصت های دیگر برای بازیکن و باشگاه به وجود بیاید.

همچنین در این خبر آمده که استوکس امکان و علاقه تمرین روی چمن مصنوعی را نداشت و این را دلیلی برای جدایی خود عنوان کرده است.

 

1527392

قرار بود آنتونی استوکس پیراهن شماره ۹ لیوینگستون را به مدت یک سال در اختیار داشته باشد اما ماجرا برای او به همان خوبی که انتظارش را داشت، پیش نرفت.

 

1527391

دلیل جدایی آنتونی، عدم علاقه به تمرین روی چمن مصنوعی عنوان شده. این در حالی است که مدیر تیم لیوینگستون می‌گوید متأسفیم از این که نتوانستید کیفیت بالای او را مشاهده کنید.

 

این در خالی است که استوکس حتی یک بازی هم برای این تیم انجام نداد و بدون بازی رسمی قراردادش را با تیم اسکاتلندی فسخ کرد.

نکته مهم این که هنوز ماجرای استوکس و تیم های ایرانی به پایان نرسیده؛ او در فیفا تراکتور را محکوم کرد و حالا به دنبال محکومیت پرسپولیس است. همچنین نباید از یاد برد که انصاری فرد برای پیش پرداخت این بازیکن از یک هوادار پرسپولیس ۱۵۰ هزار دلار قرض گرفت و هنوز این رقم نیز پرداخت نشده تا تبعات یک انتقال جنجالی پابرجا باشد.

دیدگاه‌ها