کد خبر : 1708113 | 25 شهریور 1399 ساعت 17:35 | 21.9K بازدید | 1 دیدگاه

هشدار اسطوره بایرن به ستاره جدایی طلب

لوتار ماتیوس، اسطوره بایرن مونیخ در مورد احتمال جدایی داوید آلابا از این تیم صحبت کرد.

هشدار اسطوره بایرن به ستاره جدایی طلب

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد رابطه بین داوید آلابا و باشگاه بایرن مونیخ خدشه دار شده و اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی این مدافع اتریشی منتشر می شود. اما لوتار ماتیوس معتقد است در هیچ باشگاه دیگری به اندازه بایرن مونیخ به داوید آلابا عشق ورزیده نخواهد شد.

 

لوتار ماتیوس گفت: "داوید آلابا به یکی از مهمترین بازیکنان این تیم فوق العاده تبدیل شده و من مطمئن هستم که همه در باشگاه دوست دارند او بماند. اگر این حقیقت داشته باشد که آلابا و مدیر برنامه اش فقط به فکر دریافت حقوق بالاتر هستند، از نظر من این عاقلانه ترین تصمیم نخواهد بود. من هم می توانستم در دوران ورزشی ام در برخی موارد درآمد بیشتری کسب کنم. اما می توانم به آلابا اطمینان دهم که در پایان دوران حرفه ای چیزی که او را خوشحال می کند درآمدش نخواهد بود.

 

1503861

 

در هر باشگاهی یک یا دو بازیکن بالاترین دستمزد را می گیرند. ممکن است در بایرن این شرایط برای مانوئل نویر و رابرت لواندوفسکی وجود داشته باشد که درست هم است. هیچ کس بیشتر از مسی در بارسلونا دستمزد دریافت نمی کند و من اگر به ناپل می رفتم نمی توانستم بیش از دیگو مارادونا حقوق بخواهم.

 

اگر آلابا در قرارداد جدیدش با بایرن به جمع سه یا پنج بازیکن برتر از نظر دستمزد راه یابد خوب است. در این موقعیت و با توجه به ارتباط آلابا و بایرن، پول نباید مهمترین عامل باشد. اما یک چیز وجود دارد که از میلیون ها دلار هم مهم تر است؛ عشق و احترام از سوی باشگاه، تیم و هواداران. چه در رئال، بارسلونا، منچسترسیتی یا پاریس. آلابا را به عنوان یک انسان بزرگ و یک بازیکن فوق العاده می شناسند و مورد احترام قرار می دهند.

 

من می خواستم در سال 1991 به رئال مادرید بروم اما اینتر این اجازه را نداد. اگر آلابا بعد از این همه سال واقعا می خواهد فضای دیگری را تجربه کند قابل درک است. اگر او تمایل زیادی به بازی در باشگاهی مانند رئال، لیگ برتر یا حضور در کنار جادوی لیونل مسی دارد، من می توانم او را درک کنم."

دیدگاه‌ها