کد خبر : 1708121 | 25 شهریور 1399 ساعت 17:58 | 39.1K بازدید | 0 دیدگاه

راه حل جدید بارسلونا برای خلاصی از دست سوارز!

بارسلونا راه حل جدیدی برای توافق با لوییس سوارز و فسخ قرارداد با او پیدا کرده است.

راه حل جدید بارسلونا برای خلاصی از دست سوارز!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه رونالد کومان در همان بدو در دست گرفتن هدایت بارسلونا در تماسی با لوییس سوارز اعلام کرد به او نیازی ندارد، اما تکلیف جدایی این بازیکن روشن نشده و مهاجم اوروگوئه ای حتی در تمرینات بارسلونا نیز شرکت می کند. لوییس سوارز خواهان دریافت دستمزد سال آخر قراردادش با بارسلونا شده و باشگاه اسپانیایی نیز تمایلی به پرداخت این 15 میلیون پوند ندارد.

 

1527440

 

به همین دلیل لوییس سوارز هنوز راضی به فسخ قرارداد نشده و حتی بارسلونا تهدید کرده ممکن است این بازیکن را به مدت یک فصل سکونشین کند. اما نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد بارسلونا راه حل جدیدی به لوییس سوارز ارائه داده و این بار امیدوار به توافق است.

 

بارسلونا می داند که لوییس سوارز توافقاتی با یوونتوس داشته و به او گفته مابه التفاوت دستمزد فصل اول او با بیانکونری را پرداخت می کند. قاعدتا دستمزد لوییس سوارز در یوونتوس به اندازه بارسلونا نخواهد بود، اما فصل اول پرداخت مقدار تفاوت این رقم به عهده باشگاه اسپانیایی است تا لوییس سوارز نیز اینگونه ضرر نکند. اگر ستاره اوروگوئه ای این پیشنهاد را نیز قبول نکند، ممکن است دیگر شانسی برای انتقال به یوونتوس نداشته باشد، زیرا آندره پیرلو درخواست کرده هر چه زودتر مهاجم جدید به اردو اضافه شود و اینگونه ممکن است آنها سراغ گزینه های دیگری بروند.

دیدگاه‌ها