کد خبر : 1708140 | 25 شهریور 1399 ساعت 19:16 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره جوان چلسی، دوباره در لیست خرید بایرن

کالوم هادسون اودوی، وینگر جوان و انگلیسی چلسی دوباره مورد توجه باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته است.

ستاره جوان چلسی، دوباره در لیست خرید بایرن


به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در هفته های پایانی بازار نقل و انتقالات همچنان به دنبال تقویت ترکیب خود است و اسکای اسپورتس از احتمال انتقال کالوم هودسون اودوی به این تیم خبر داد. البته باشگاه پرافتخار آلمانی در ژانویه 2019 نیز برای جذب هودسون اودوی 19 ساله اقدام کرده و پیشنهادی 40 میلیون پوندی نیز به چلسی ارائه دادند که به سرعت توسط باشگاه انگلیسی رد شد. اما به نظر می رسد نام هودسون اودوی یک بار دیگر در لیست خرید بایرن مونیخ قرار گرفته است و این بار احتمال انتقال او به بوندسلیگا بیشتر است.

 

1527463

 

یک مصدومیت نابهنگام باعث دوری طولانی مدت هودسون اودوی و افت شدید او شد. همچنین چلسی در هفته های اخیر مهره های هجومی فراوانی مانند حکیم زیاش، کای هاورتز و تیمو ورنر را جذب کرده و کار هودسون اودوی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت این تیم بسیار دشوار شده است.

 

بایرن مونیخ علاقمند به حفظ ایوان پریشیچ بود، اما آنها از نظر مالی با اینتر به توافق نرسیدند و حالا هانسی فلیک درخواست خرید یک وینگر جدید را کرده و مدیران بایرن به فکر جذب کالوم هودسون اودوی افتاده اند. او دیشب در اولین هفته لیگ برتر برابر برایتون نیز تنها در 10 دقیقه پایانی در ترکیب چلسی قرار گرفت و به نظر می رسد نام هودسون اودوی در اولویت های فرانک لمپارد در فصل جاری قرار ندارد.

دیدگاه‌ها