کد خبر : 1708185 | 25 شهریور 1399 ساعت 23:44 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش توخل به حواشی رخ داده درباره نیمار

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن در باره تصمیماتی که ممکن است درباره محرومان تیمش اتخاذ شود، ابراز نگرانی کرد.

واکنش توخل به حواشی رخ داده درباره نیمار

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از جنجالی ترین رقابت های لیگ یک فرانسه طی سالیان اخیر که بین دو تیم پاری سن ژرمن و و مارسی برگزار شد داور مسابقه پنج مرتبه از کارت قرمز خود استفاده کرد که یکی از آنها به فوق ستاره برزیلی PSG یعنی نیمار اختصاص داشت.

 

 

1527200

 

 

در واقع اخراج نیمار به دلیل درگیری با مدافع مارسی بود اما او بعد از بازی اعلام کرد که از این حرکت پشیمان نیست چرا که بازیکن حریف صحبت های نژادپرستانه ای را مطرح کرده است. این در حالی است که البته شب گذشته نیمار از این موضوع تا حدودی ابراز پشیمانی کرد.

 

توماس توخل حالا درباره تصمیمات انضباطی پیرامون این موضوع ابراز نگرانی کرده است. سرمربی پاری سن ژرمن در این باره گفت: " بله ما و به خصوص من نگران این تصمیمات هستیم چرا که مطمئن نیستیم به تمام زمینه‌ها و همه آن چیزی که در زمین رخ داده است، توجه شده باشد."

 

 

1519033

 

 

توخل درباره شایعاتی که پیرامون اخراجش از تیم فرانسوی مطرح می‌شود نیز گفت: " این چیز جدیدی نیست. شما (مطبوعات) کسانی هستید که این شایعات را پخش می کنید ، درست است؟ من مطلقا چیزی نمی خوانم و آرام هستم. این گونه بهتر است. این یک واقعیت است که ما با یک بحران مواجه شده ایم. ما در سه بازی متوالی شکست خوردیم که هرگز به آن عادت نداریم‌. با این حال باید همه چیز را تجزیه و تحلیل کنیم."

دیدگاه‌ها