کد خبر : 1708222 | 26 شهریور 1399 ساعت 09:40 | 34.7K بازدید | 0 دیدگاه

معاوضه بزرگ برای حضور بیل در تیم مورینیو

تلگراف مدعی است تاتنهام برای جذب گرت بیل از رئال مادرید قصد دارد در ازای او دله آلی ستاره انگلیسی خود را به رئال پیشنهاد دهد.

معاوضه بزرگ برای حضور بیل در تیم مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی تلگراف در خبری اختصاصی مدعی شد تاتنهام که مشتاق است امسال تابستان گرت بیل ستاره سابق خود را از رئال مادرید به خدمت بگیرد برای اطمینان از موافقت رئال با این انتقال قصد دارد دله آلی ستاره انگلیسی خود را به مادریدی ها پیشنهاد دهد.

 

1527600

 

گرت بیل در سال 2013 همین تیم تاتنهام را ترک کرده و راهی مادرید شد تا با قراردادی 100 میلیون یورویی که آن زمان رکورد دنیا بود به رئال ملحق شود. اما در چند وقت اخیر بیل با بی مهری زیدان مواجه شده و رابطه اش با هواداران رئال تیره و تار شده و باشگاه اسپانیایی قصد دارد او را در همین تابستان واگذار کند. پیشتر گفته شده بود منچستریونایتد قصد دارد او را با یک قرارداد قرضی یک ساله جذب کند ولی تلگراف می گوید احتمال پیوستن بیل به تاتنهام بیشتر است.

 

1527597

 

بر اساس اعلام تلگراف تاتنهام قصد دارد گرت بیل را فعلاً به صورت قرضی به خدمت بگیرد و برای جلب رضایت رئال آماده است تا ستاره جوان انگلیسی و ملی پوش خود دله آلی را به مادرید پیشنهاد دهد.

 

1527599

 

خبرنگار تلگراف، گزارش اختصاصی این روزنامه را تایید کرد

 

بر اساس این گزارش دله آلی با یک قرارداد قرضی یک ساله به پایتخت اسپانیا می‌رود و رئال مادرید 100 درصد دستمزد او را پرداخت خواهد کرد. اما از سوی دیگر گرت بیل با ترک رئال راهی تاتنهام می‌شود و لوس بلانکوس پرداخت 50 درصد از دستمزد بسیار بالای ستاره ولزی را تقبل می کند.

 

 

دیدگاه‌ها