کد خبر : 1708266 | 26 شهریور 1399 ساعت 12:30 | 10.3K بازدید | 1 دیدگاه

نکته‌هایی از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰؛ 

گلزنی کاسورلا با یک شوت؛ آمار تاریخی السد، العین و الهلال

هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب برگزار شد و با اتفاقات جالب توجهی همراه شد.

گلزنی کاسورلا با یک شوت؛ آمار تاریخی السد، العین و الهلال

به گزارش "ورزش سه"، هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا برای فوتبال ایران با دو شکست و یک پیروزی همراه شد. السد در دیداری که به نظر نمی رسید، خیلی دردسرساز باشد، به تساوی 3 بر 3 رسید و الدحیل هم با دو گل حریفش را شکست. الهلال دیگر پیروز هفته سوم بود. در ادامه به برخی اتفاقات تاریخی این هفته اشاره شده است.

 

*تیم الهلال برای اولین بار در تاریخ خود در ۵ بازی متوالی در لیگ قهرمانان آسیا پیروز شده است. این  همچنین طولانی‌ترین رکورد پیروز شدن یک تیم در این مسابقات است.

 

* العین با تساوی ۳-۳ مقابل السد، رکورد پیروز نشدن در لیگ قهرمانان آسیا را افزایش داد. آنها در ۱۱ بازی (۸ شکست و ۳ تساوی) پیروز نشده‌اند و رکورد خود را طولانی‌تر کردند، هر چند العین به بدترین روند خود در لیگ قهرمانان که ۵ شکست متوالی بود، پایان داد.


 
* تساوی ۳-۳ السد مقابل العین پر گل‌ترین تساوی تاریخ السد در لیگ قهرمانان آسیا بود. این نتیجه در کنار دیدار شانگهای SIPG مقابل FC سیدنی در آوریل ۲۰۱۹ (۳-۳) نیز پر گل‌ترین تساوی در این رقابت‌ها بود.

 

1527535


 
*سانتی کازورلا، بازیکن السد در اولین بازی خود و با اولین شوت خود در لیگ قهرمانان آسیا به گل رسید.

 

* عبدالرزاق حمدالله، بازیکن النصر اکنون در هفت حضور متوالی در لیگ قهرمانان آسیا ۸ گل به ثمر رسانده است. از سال ۲۰۱۳ (کمپانی Opta از سال ۲۰۱۳ شروع به ثبت آمارها کرده است)، فقط هالک توانسته در دیدارهای متوالی بیشترین گلزنی را داشته باشد. (۹ گل با شانگهای SIPG در سال ۲۰۱۷)

 

* عبدالرزاق حمدالله اکنون با به ثمر رساندن ۴ گل، بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ است. او ۴ گل خود را فقط با ۵ ضربه (شوت) به ثمر رسانده است. حمدالله در دیدار مقابل سپاهان، برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا در یک بازی ۲ گل به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها