کد خبر : 1708386 | 26 شهریور 1399 ساعت 10:23 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

راموس، گواردیولای رئال مادرید خواهد شد!

رئال مادرید می خواهد در سالهای آینده نیز به همکاری با سرخیو راموس ادامه دهد.

راموس، گواردیولای رئال مادرید خواهد شد!


به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد رئال مارید برنامه های بلندمدتی برای همکاری با سرخیو راموس تدارک دیده و مشکلی برای تمدید قرارداد بین طرفین وجود ندارد. ال چیرینگیتو در گزارشی مدعی شد طرفین برای تمدید قرارداد به توافق رسیده اند و احتمالا به زودی قرارداد  سرخیو راموس با کاهش دستمزد او و رسیدن به رقمی در حدود 14 میلیون یورو تمدید خواهد شد.

 

1516646

 

اما رئال مادرید قصد دارد حتی بعد از خداحافظی سرخیو راموس از میادین نیز از او استفاده کند. به نظر می رسد این مدافع متعصب بعد از اتمام قرارداد جدیدش از دنیای فوتبال خداحافظی می کند و رئال مادرید قصد دارد از او در بدنه باشگاه برای همیشه بهره گیرد. تجربه موفق ادامه همکاری با زیدان به مذاق باشگاه رئال مادرید خوش آمده و آنها معتقدند سرخیو رامس بهترین گزینه برای ادامه این روند خواهد بود.

 

البته مشخص نیست سرخیو راموس علاقه به حضوردر دنیای مربیگری دارد یا خیر، اما اگر این تمایل وجود داشته باشد، او در سالهای آتی گزینه اول رئال مادرید برای جایگزینی زین الدین زیدان خواهد بود. راموس در حال حاضر نیز در رختکن رئال مادرید نقشی فراتر از یک مدافع و بازیکن دارد و رفتارهای او بارها مورد تمجید رسانه ها و باشگاه قرار گرفته است. این شبکه مدعی شد همدیران رئال مادرید معتقدند سرخیو راموس می تواند پپ گواردیولای این باشگاه باشد و انقلاب بزرگی در سالهای آینده در ترکیب این تیم ایجاد کند.

دیدگاه‌ها