کد خبر : 1708515 | 27 شهریور 1399 ساعت 19:20 | 17.5K بازدید | 1 دیدگاه

انتقاد رئیس بایرن از رئیس سابق: دخالت لازم نیست

رئیس بایرن مونیخ از دخالتهای اولی هوینس رئیس سابق باشگاه در مذاکرات بایرن با داوید آلابا برای تمدید قراردادش انتقاد کرد و آن را غیر لازم دانست.

انتقاد رئیس بایرن از رئیس سابق: دخالت لازم نیست

به گزارش "ورزش سه"، کارل هاینتس رومینیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ از اظهارات اخیر اولی هوینس رئیس سابق و رئیس افتخاری باشگاه درباره مذاکرات با داوید آلابا برای تمدید قراردادش انتقاد کرد و آن را دخالت در زمانی نامناسب دانست. دخالت‌هایی که کل روند مذاکره با ستاره اتریشی را با تهدید مواجه کرده بود.

 

1528002

 

بایرن مونیخ در تلاش است آلابا را به ماندگار شدن در بایرن و امضای تمدید قرارداد راضی کند. آلابا اما تا این لحظه با تمدید قراردادش موافقت نکرده و وارد دوازده ماه پایانی آن شده است. هوینس از ایجنت آلابا به عنوان "پیرانای حریص" یاد کرد تا مدافع اتریشی شخصاً به این اتهام جواب داده و بگوید هرگز از بایرن درخواستهای بیش از حد بالا نداشته و قصدش هرگز مشکل‌تراشی برای باشگاه محبوبش نبوده.

 

رومینیگه رئیس بایرن در صحبتهای خود در این باره گفت: " من از اولین روزی که داوید از اتریش به باشگاه آمد در کنار او بوده ام. اولین باری که لوئیس فن خال به داوید فرصت داد تا اولین بازی اش در لیگ قهرمانان را تجربه کند خوب به خاطر دارم. حضور او در آن بازی مقابل فلورانس اتفاق مهمی بود. در باشگاه ما تفاوت دیدگاه وجود ندارد. آلابا نه تنها یک فوتبالیست بزرگ بلکه یک مرد بزرگ است".

 

1528003

 

رئیس بایرن در ادامه گفت: " بعد از بازی ما با پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان من احساس کردم که داوید خوشحالترین آدم روی زمین است. امیدوارم در نهایت بتوانیم راه حلی پیدا کنیم تا او بتواند به بازی کردن برای بایرن ادامه دهد. در مورد صحبتهای رئیس سابق باشگاه به نظرم ما به این حرفها نیازی نداشتیم. من از تجربه شخصی ام می گویم که مذاکرات باید به صورت غیرعلنی انجام شود و طرفین به هم اعتماد داشته باشند. تنها زمانی که نتیجه نهایی بدست آمده می توان آن را با افکار عمومی در میان گذاشت".

 

 

دیدگاه‌ها