کد خبر : 1708541 | 27 شهریور 1399 ساعت 22:35 | 15.1K بازدید | 2 دیدگاه

آلکثیر: خوشحالم اولین بازی ام با برد همراه شد

مهاجم تازه به خدمت گرفته تیم فوتبال پرسپولیس می گوید از اینکه اولین بازی اش برای این تیم با برد همراه شده بسیار خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در یک دیدار حساس توانست به کمک بازیکنان جدیدی که  دراین فصل به خدمت کرفته است با نتیجه یک بر صفر از سد التعاون بگذرد تا امیدهایش برای صعود پر رنگ تر از قبل شود .یکی از این بازیکنان تازه به خدکت گرفته عیثی الکثیر مهاجم فصل گذشته صنعت نفت آبادان بود که در این دیدار چهره نسبتا موفقی را از خود به نمایش گذاشت هرچند موفقب ه گلزنی در این دیدار نشد.


آل کثیر در خصوص برتری  با ارزش تیم فوتبال پرسپولیس مقابل التعاون عربستان اظهار داشت: « به همه پرسپولیسی ها تبریک می گویم. بازی سختی بود زیرا ناهماهنگ بودیم اما هر چه از جریان بازی گذشت، هماهنگ تر شدیم و بیشتر تلاش می کردیم»

 

1528086


وی در ادامه افزود: « مهم بردن است که خدا را شکر توانستیم التعاون را ببریم. ان شالله در بازی بعدی با همین وضعیت ادامه داده و بهتر می شویم و با گل های بیشتری از زمین خارج می شویم.»


مهاجم تیم پرسپولیس درباره اولین بازی اش برای این تیم  گفت: «از اینکه اولین بازی رسمی ام را با پیراهن پرسپولیس انجام دادم خیلی خوشحال بودم و دوست داشتم با برد همراه شود که این اتفاق هم افتاد.» 
آل کثیر درباره دیدار برگشت پرسپولیس مقابل التعاون توضیح داد:« قطعا دو تیم همدیگر را آنالیز و هرکه بیشتر تلاش کند برنده می شود مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد. قطعا ما هم تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا شادی را برای هواداران، تیم و مجموعه پرسپولیس که در قطر هستند تکرار کنیم.»

دیدگاه‌ها