کد خبر : 1708590 | 28 شهریور 1399 ساعت 11:38 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

ضرر مالی ایگواین به یوونتوس: 18 میلیون یورو

مارکا مدعی است گونزالو ایگواین ستاره آرژانتینی یوونتوس به خاطر فسخ قراردادش با این باشگاه مبلغ 18.3 میلیون یورو غرامت دریافت خواهد کرد.

ضرر مالی ایگواین به یوونتوس: 18 میلیون یورو

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش روزنامه اسپانیایی مارکا گونزالو ایگواین ستاره آرژانتینی یوونتوس بر سر فسخ قراردادش با این باشگاه به توافق رسیده و به زودی راهی آمریکا می‌شود تا به تیم انتر میامی که مالکیتش در اختیار دیوید بکام قرار دارد بپیوندد. ایگواین از اینتر میامی به ازای هر فصل 7.5 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد و قراردادی دو ساله امضا خواهد کرد.

 

1528186

 

اما ایگواین برای راضی شدن به فسخ قراردادش با یوونتوس از این تیم 18.3 میلیون یورو غرامت می‌گیرد. باشگاه یوونتوس پیشتر در بیانیه ای اعلام کرد: " باشگاه یوونتوس و گونزالو ایگواین با توافق دو طرفه تصمیم به فسخ قراردادشان گرفتند. این تصمیم باعث می‌شود ضرری معادل 18.3 میلیون یورو در سال مالی 2019-2020 به باشگاه وارد شود". مارکا می‌گوید این مبلغ به عنوان غرامت فسخ قرارداد مستقیماً به ایگواین پرداخت خواهد شد.

 

روزنامه اسپانیایی می‌گوید این خبر از نظر مالی برای یوونتوس خبر بدی است چرا که مجموع ضررهای مالی این باشگاه در سال مالی رو به پایان را به عدد هشتاد میلیون یورو خواهد رساند. باید دید یووه برای جبران این ضرر در سال دشوار اپیدمی کرونا چه تمهیداتی خواهد اندیشید.

 

 

دیدگاه‌ها