کد خبر : 1713098 | 20 مهر 1399 ساعت 13:00 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

ملاقات برادران ایگواین در شهر میامی

برادر بزرگ‌تر گونزالو ایگواین به اینترمیامی پیوست تا این دو برادر بعد از 15 سال دوری بار دیگر در کنار هم در یک تیم بازی کنند.

ملاقات برادران ایگواین در شهر میامی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینتر میامی در آمریکا که مالکیتش در دست دیوید بکام است اعلام کرد فدریکو ایگواین برادر بزرگ‌تر گونزالو ایگواین را به خدمت گرفته. به این ترتیب این دو برادر آرژانتینی از این پس در اینتر میامی با هم بازی خواهند کرد.

 

1535028

 

گونزالو و فدریکو ایگواین آخرین بار 15 سال پیش در باشگاه کلمبوس کرو در کشورشان آرژانتین همبازی بودند. گونزالو بعد از آن راهی اروپا شده و به یکی از ستاره‌های درخشان فوتبال آرژانتین تبدیل شد. حالا بعد از 15 سال اما برادران ایگواین بار دیگر در یک تیم حضور دارند.

 

باشگاه اینترمیامی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد فدریکو ایگواین را از دی سی یونایتد به خدمت گرفته است. فدریکوی 35ساله در ماه مارس به دی سی یونایتد پیوست تا به عنوان بازیکن- مربی در این تیم فعالیت کند. او پیش از آن هشت سال در کلمبوس کرو بازی می کرد.

 

1531430

 

اینتر میامی که در اواخر تابستان گونزالو ایگواین 32ساله را از یوونتوس به خدمت گرفته حالا امیدوار است این دو برادر آرژانتینی برایش در لیگ MLS بدرخشند.

 

 

دیدگاه‌ها