کد خبر : 1708619 | 28 شهریور 1399 ساعت 13:40 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

رافا بنیتس

ولخرجی آبراموویچ‌، فشار را بر لمپارد بیشتر می‌کند

رافا بنیتس سرمربی سابق چلسی می‌گوید هزینه‌های سنگین آبراموویچ در تابستان جاری فشار را بر فرانک لمپارد بیشتر خواهد کرد.

ولخرجی آبراموویچ‌، فشار را بر لمپارد بیشتر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، رافا بنیتس سرمربی سابق چلسی می‌گوید تصمیم رومن آبراموویچ مالک ثروتمند باشگاه برای هزینه‌های سنگین در تابستان جاری و سرمایه گذاری برای خرید بازیکنان گران قیمت باعث می‌شود فرانک لمپارد سرمربی امروز چلسی در فصل آینده با فشار بیشتری برای نتیجه گیر‌ی مواجه باشد.

 

1528236

 

آبراموویچ مالک روس ثروتمند چلسی برای هزینه کردن مشکل خاصی ندارد ولی او در سالهای اخیر در مقابل وسوسه ولخرجی در پنجره های نقل و انتقالات مقاومت کرده بود. البته تحریم چلسی از سوی یوفا در فصلهای اخیر را هم باید در روند کم خرج کردن مالک چلسی دارای تاثیر دانست. اما در تابستان امسال آبراموویچ سرانجام درهای حسابهای بانکی خود را باز کرد و چلسی ستاره‌های گران قیمتی مثل تیمو ورنر، حکیم زیاش، بن چیلول و کای هاورتز را به خدمت گرفت.

 

1528238

 

رافا بنیتس که سابقه هدایت چلسی را داشته در این باره به دیلی میل گفت: " همینطور که می‌بینید آبراموویچ دوباره سیاست حمایت مالی از تیم را شروع کرده و چلسی بازیکنان خیلی خوبی را به خدمت گرفته. امسال چلسی و منچستریونایتد باید در انگلیس نتیجه بگیرند چون مدتی است در بازار خیلی هزینه کرده اند. این فشار را بر لمپارد بیشتر می‌کند و کسی نتیجه نگرفتن را از او نخواهد پذیرفت".

 

 

دیدگاه‌ها