کد خبر : 1708647 | 28 شهریور 1399 ساعت 15:20 | 18.9K بازدید | 1 دیدگاه

سولسشر: بله، یونایتد به تقویت شدن احتیاج دارد

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستر یونایتد می گوید که او با سران باشگاه درباره نقل و انتقالات احتمالی دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

سولسشر: بله، یونایتد به تقویت شدن احتیاج دارد

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد تا مراحل پایانی رقابت های لیگ اروپا در فصل 20-2019 پیش رفت و به همین خاطر مسابقه هفته اول این تیم در فصل جدید لیگ برتر انگلیس مقابل برنلی به تعویق افتاد. حالا اما شیاطین سرخ فردا شب در چهارچوب بازی های هفته دوم لیگ برتر انگلیس میزبان کریستال پالاس خواهند بود.



اوله گنار سولسشر پیش از آغاز بازی تیمش در رابطه با مسائل مختلف صحبت کرد.



هدف منچستریونایتد در فصل جدید
از زمان رفتن سر الکس فرگوسن ما به طور متوسط در رتبه پنجم جدول قرار گرفته ایم. با این حال فصل گذشته در رتبه سوم قرار گرفته و این یک گام بزرگ و رو به جلو بود. همه شاهد پیشرفت ما بودند. برونو فرناندز جذب شد، هری مگوایر کاپیتان بود و قابلیت رهبری خود را به خوبی نشان داد و بازیکنی مثل آرون ون بیساکا نیز بسیار خوب عمل کرد. ما می خواهیم همچنان پیشرفت کنیم.


 

1520145

 


جیدون سانچو و نقل و انتقالات
من نمی‌توانم درباره بازیکنان تیم های دیگر حرف بزنم و یا راجع به آنها گمان زنی کنم. ما می‌دانیم که تیم برای پیشرفت به تقویت شدن احتیاج دارد. با این حال باید صبر کنیم تا ببینیم آیا می‌توانیم موفق به جذب بازیکن شویم یا خیر. من همواره در این مورد با باشگاه بحث و بررسی انجام می‌دهم.



حواشی میسون گرین وود
من در این مورد با گرین وود گفتگو کردم. او یک پسر فوق العاده و بسیار با استعداد است. در فصل گذشته هر بار که زیاد او را به میدان می فرستادیم باید در این باره با رسانه ها جنگ و جدل می کردیم. ما تمام کارهای لازم برای مراقبت از او انجام دادیم و فکر می‌کنم که با شروع بازی ها او به شرایط قبلی خود باز خواهد گشت و همه چیز فراموش می شود.



دونی فن دبیک
فن دبیک در یک فرصت کم به خوبی در تیم جا افتاده است. او بازیکنی بسیار خوش انرژی است و همیشه با لبخند و در تمرینات حاضر می‌شود. او در دیدار دوستانه برابر استون‌ویلا عملکرد خوبی از خود ارائه داد و به احتمال فراوان در مسابقه فردا نیز بازی خواهد کرد.

 

 

1528266

دیدگاه‌ها