کد خبر : 1708676 | 28 شهریور 1399 ساعت 17:45 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

میکل آرتتا و استقبال از بازگشت گرت بیل به لیگ برتر

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل وستهام درباره مسائل مختلف صحبت کرد.

میکل آرتتا و استقبال از بازگشت گرت بیل به لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را پر قدرت آغاز کرد و در هفته اول موفق شد با سه گل فولام را از پیش رو بردارد. شاگردان میکل آرتتا فردا شب در چهارچوب رقابت های هفته دوم میزبان وستهام خواهند بود.

 

میکل آرتتا پیش از بازی فردای تیمش در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد.

 

انگیزه بالای آرسنال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان
بله ما مجبور شدیم تغییرات ساختاری در تیم به وجود بیاوریم چراکه نمی توانستیم در شرایطی که طی سه سال گذشته برای باشگاه به وجود آمده و البته مشکلات ناشی از ویروس کرونا باقی بمانیم. نباید فراموش کنیم که ما آرسنال هستیم و تاریخ این باشگاه از ما موفقیت و سربلندی می خواهد. برای دستیابی به این موضوع باید همه کارکنان باشگاه بهترین عملکرد و تلاش را از خود ارائه دهند.

 

 

1527672

 

 

تمدید قرارداد اوبامیانگ
اگر بخواهم منصفانه بگویم در ابتدای حضورم در اینجا نسبت به این موضوع خیلی خوشبین بودم. بدیهی است که ما از نظر مالی با مشکلاتی مواجه بودیم که دستیابی به اهدافمان را به امری دشوار تبدیل می کرد. فکر می‌کنم که اوبامیانگ در ابتدا کمی شک داشت اما همه چیز به طور طبیعی رو به جلو پیش رفت. من احساس کردم که اوباما می خواهد در اینجا بماند. اگرچه این مسئله کمی طول کشید اما نتیجه آن همان چیزی بود که ما می‌خواستیم و حالا خوشحالیم."

 

انتقال گرت بیل به تاتنهام
لیگ برتر در تاریخ خود همیشه بهترین بازیکنان جهان را داشته است. من فکر می کنم گرت یکی از مهمترین نام هایی بود که سالها پیش لیگ برتر را ترک کرد و به اسپانیا رفت، بنابراین من فکر می کنم که حضور او بسیار مثبت خواهد بود. همه ما می‌دانیم که او در بهترین حالت خود می‌توانند چه کارهایی انجام دهد.

 

 

1528011

دیدگاه‌ها