کد خبر : 1708883 | 29 شهریور 1399 ساعت 17:15 | 43.1K بازدید | 1 دیدگاه

داستان تکراری خامس و آنچلوتی ادامه دارد(عکس)

خامس رودریگز اولین گل خود را برای اورتون در برابر وست برومویچ به ثمر رساند.

داستان تکراری خامس و آنچلوتی ادامه دارد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودریگز پس از یک فصل نیمکت نشینی کامل که در فصل گذشته آن را زیرنظر زین الدین زیدان در رئال مادرید تجربه کرد، بالاخره چندی پیش از جمع کهکشانی‌ها جدا شد و به اورتون پیوست تا دوباره زیر نظر سرمربی محبوب خود یعنی کارلو آنچلوتی کار کند.



ستاره کلمبیایی تنها چند روز پس از انتقال به اورتون در دیدار هفته اول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مقابل تاتنهام در ترکیب اصلی قرار گرفت و اتفاقاً نمایش کم نقصی را از خود ارائه داد و یکی از بهترین بازیکنان تیم کارلو آنجلوتی بود تا نشان دهد که از انگیزه های زیادی برای درخشش در تیم جدیدش برخوردار است.



از طرفی به نظر می رسد که خامس رفته رفته بیشتر در جمع آبی های مرسی ساید جا بیفتد. در همین رابطه از ساعتی پیش اورتون در چهارچوب رقابتهای هفته دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف وست برومویچ رفته است. دیداری که فعلا با نتیجه 2-2 به دنبال می‌شود و جالب اینکه گل دوم این تیم با یک شوت از پشت محوطه جریمه توسط خامس رودریگز به ثمر رسید.



نکته جالب در رابطه با خامس رودریگز و کارلو آنچلوتی اینکه خامس در لالیگا و بوندسلیگا اولین گل خود را تحت هدایت سرمربی ایتالیایی به ثمر رسانده بود و حالا این اتفاق برایش در لیگ برتر انگلیس نیز رخ داده است.

 

 

1528669

 

1528667

 

1528668

دیدگاه‌ها