کد خبر : 1708997 | 30 شهریور 1399 ساعت 11:05 | 19.2K بازدید | 1 دیدگاه

گری نویل

یونایتد به جای سانچو باید دفاع وسط بگیرد

گری نویل با انتقاد از عملکرد یونایتد در شکست 3-1 مقابل کریستال پالاس می‌گوید یونایتد بیشتر از جیدون سانچو به یک دفاع وسط نیاز دارد.

یونایتد به جای سانچو باید دفاع وسط بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل اسطوره منچستریونایتد و مدافع سابق این تیم از عملکرد دفاعی شیاطین سرخ در جریان شکست 3-1 مقابل کریستال پالاس به شدت انتقاد کرده و گفت یونایتد اگر می‌خواهد موفق شود باید فکری به حال خط دفاعی اش بکند. نویل می‌گوید یونایتد بیشتر از آنکه به جذب جیدون سانچو نیاز داشته باشد باید در فکر جذب یک دفاع وسط باشد.

 

1528876

 

نویل بعد از شکست سنگین دیشب منچستریونایتد در اولین بازی فصل جدید هشدار داد که با حضور هری مگوایر و ویکتور لیندولف در مرکز خط دفاعی، شیاطین سرخ هیچ شانسی برای قهرمانی نخواهند داشت و جذب دفاع وسط خوب برای این تیم بسیار ضروری است.

 

1528875

 

نویل در پایان بازی گفت: " می توانید هر چقدر که می خواهید راجع به جیدون سانچو صحبت کنید ولی تا زمانی که یونایتد دفاع وسطی به خدمت نگیرد که بتواند خوب بدود و در موقعیتهای تک به تک به خوبی دفاع کند‌، امکان ندارد این تیم بتواند قهرمان لیگ شود. آنها با این زوج که الان در قلب خط دفاعی ایستاده قهرمان نخواهند شد. یونایتد به یک دفاع وسط پرتحرک، سریع و مقتدر نیاز دارد که در کنار لیندلوف یا مگوایر بازی کند".

 

1528877

 

گری نویل در ادامه انتقادهایش گفت: "یونایتد از نظر بدنی هم کاملاً ضعیف‌تر از پالاس ظاهر شد. به خصوص لیندلوف که اصلاً قوی نبود. او به نظرم فقط پنجاه درصد آماده است و امشب ضعیف بود".

 

 

دیدگاه‌ها