کد خبر : 1709094 | 30 شهریور 1399 ساعت 18:25 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

هری کین: چشم بسته به سون هیونگ مین پاس دادم!

هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام مدعی شد به سون هیونگ مین افتخار می کند.

هری کین: چشم بسته به سون هیونگ مین پاس دادم!


به گزارش "ورزش سه"، امروز ستاره های هجومی تاتنهام نمایشی تاریخی داشتند و سون هیونگ مین موفق شد با 4 پاس گل هری کین 4 بار دروازه ساوهمپتون را باز کند. خود هری کین نیز در دقایق پایانی یک بار موفق به گلزنی شد و حالا او در مصاحبه ای خبر از هماهنگی بالا و چشم بسته با ستاره کره ای تاتنهام داد.

 

1529057

 

هری کین گفت: "ما قبل از بازی صحبت کردیم و می دانستیم که فضای خالی پشت مدافعان حریف وجود دارد و با سون در این باره مشورت کرده بودیم کردیم. در هنگام ارسال یکی از پاس ها من واقعا حتی نگاه هم نکردم و می دانستم که او از پشت سر حرکت خواهد کرد. من به خاطر اولین هت تریک سون هیونگ مین و همچنین به ثمر رساندن چهار گل به او افتخار می کنم.

 

خریدهای جدید؟ انتقال سرجیو رگیلون و گرت بیل به تاتنهام برای ما عالی است. ما بازی هایی زیادی و یک برنامه شلوغ برای چند ماه آینده پیش رو داریم و به کل تیم نیاز خواهیم داشت. همه می دانند گرت بیل در زمین گلزنی و ارسال پاس گل چقدر خوب است.

 

رقابت خوبی در بخش هجومی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی وجود خواهد داشت و من مطمئن هستم که گرت بیل از بازی کردن برای تاتنهام بسیار خوشحال خواهد شد. امیدوارم که در خیلی از بازی ها بتوانیم 5 باز به گل برسیم و به روند کسب پیروزی ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها