کد خبر : 1709116 | 30 شهریور 1399 ساعت 19:55 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: ما میلان هستیم، باید رشد کنیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد فشارهای موجود می تواند به تیمش در طول فصل کمک کند.

پیولی: ما میلان هستیم، باید رشد کنیم


به گزارش "ورززش سه"، استفانو پیولی به قدری در نیم فصل دوم خوب کار کرد که بالاخره قراردادش تمدید شد و حالا او در فصل جدید هدایت میلان را بر عهده خواهد داشت. روسونری در اولین بازی فصل فردا شب به مصاف بولونیا می رود و استفانو پیولی ابراز امیدواری کرد روند فصول اخیر و باخت در اولین بازی این بار تغییر کند.

 

استفانو پیولی گفت: "مدعی فتح اسکودتو؟ نمی دانم، پاسخ دادن به این سوالات دشوار است. ما همیشه باید نشان دهیم که تیم جاه طلبی هستیم و همه تلاش خود را انجام می دهیم. پیش بینی ها معمولا ثابت شده که اشتباه است. در دو سال گذشته میلان در اولین مسابقه شکست خورده است و ما باید این روند را تغییر دهیم.

 

1511512

 

پیروزی 1-5 مقابل بولونیا در ماه ژوئن؟ فردا بازی دیگری در پیش است و آن پنج گل دیگر اهمیتی ندارند. بازیکنان دیگری در دو تیم حضور دارند و در مقطع پایانی فصل گذشته ما در مدت زمان کوتاهی بازی می کردیم. بولونیا حداکثر انگیزه را خواهد داشت و شرایط ما نیز مشابه است.

 

وجود فشار می تواند یک امتیاز بوده و به این معنی باشد که شما به سطح خاصی رسیده اید. ما باید جاه طلب باشیم زیرا میلان هستیم و باید به رشد خود ادامه دهیم. ما یک تیم بسیار جوان هستیم و فضای کافی برای پیشرفت داریم.

 

خریدهای جدید؟ آنها با گروهی آشنا شدند که خیلی به هم نزدیک بودند. براهیم دیاز و ساندرو تونالی از استعداد و چشم انداز مناسبی برخوردار بوده و آماده هستند تا فورا به ما کمک کنند."

دیدگاه‌ها