کد خبر : 1709180 | 31 شهریور 1399 ساعت 00:17 | 12.7K بازدید | 1 دیدگاه

نیمه اول؛ بلای جان استقلال در حذفی و آسیا

استقلال بازهم نیمه اول را در دیداری حساس بد بازی کرد تا نتیجه لازم را نگیرد

به گزارش "ورزش سه"،دیدار استقلال تهران و الشرطه عراق در لیگ قهرمانان آسیا به تساوی یک بر یک رسید تا استقلال که نیمه اول فوق العاده ضعیف را برابر این تیم سپری کرده بود برای رسیدن به مرحله دوم  و حذفی رقابت ها مسیر سخت را انتخاب کند.


آبی ها که در نیمه اول مقهور پرس و فوتبال قدرتی عراقی ها شده بودند و با یک گل برابر این تیم عقب افتاده بودند با ورود علی کریمی در نیمه دوم عرصه را بر حریف عراقی تنگ کردند تا در نهایت ارسلان مطهری دیگر یار تعویضی نامجو مطلق گل تساوی را به ثمر رساند تا استقلال ازگردونه رقابت ها حذف نشود.

 

 

1529238

 


عدم انسجام تیمی استقلال در نیمه اول دیدار با الشرطه در صورت نتیجه نگرفتن این تیم برابر الاهلی عربستان می تواند دومین ناکامی را برای این تیم در کمتر ازیک ماه رقم بزند.


آنها 17روز قبل و در فینال جام حذفی برابر تراکتور هم در نیمه اول قافیه را با سه گل باختند و هر کاری در نیمه دوم کردند نتوانستند نتیجه را جبران کنند و جام حذفی را به تبریز فرستادند.


اتفاقی که دوباره برای این تیم برابر نماینده عراق در لیگ قهرمانان آسیا تکرار شد و آنها یک نیمه پر انتقاد را سپری کردند تا به دیدار مرگ و زندگی با نماینده عربستان برسند.


نامجو مطلق و بازیکنان این تیم اگر به فکر صعود ازگروه هستند،باید برابر الاهلی ازدقیقه یک فوتبال درگیرانه و با انسجام تیمی را ارائه دهند تا هوادارانشان آنها را بخاطر سهل انگاری در دو نیمه مهم و حیاتی سرزنش نکنند.


استقلال برای صعود روز چهارشنبه باید سراپا حمله باشد و به جلد واقعی خود با پیراهن آبی برگردد.

دیدگاه‌ها