کد خبر : 1709189 | 31 شهریور 1399 ساعت 00:35 | 51.4K بازدید | 0 دیدگاه

دو تصمیم عجیب زیدان در شب توقف قهرمان

رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی لالیگا کار خود در فصل جدید را با یک تساوی بدون گل شروع کرد.

دو تصمیم عجیب زیدان در شب توقف قهرمان

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در اولین بازی فصل خود امشب به مصاف رئال سوسیداد در ورزشگاه رئال آرنا رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد.

در این بازی که شاهد موقعیت های گل زیادی نبودیم، رئال کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت ولی به ندرت توانست شانس های گلزنی خلق کند. در ترکیب ابتدایی رئال تنها مارتین اودگارد یار تازه وارد نسبت به فصل گذشته بود که دقیقه 69 تعویض شد.

هر چه به دقایق پایانی بازی نزدیک می شدیم و به نظر می رسید زیدان در خط حمله اقدام به تعویض خواهد کرد، عملا چنین نشد و سرمربی فرانسوی که لوکا یوویچ و بورخا مایورال دو مهاجم نوک خود را روی نیمکت داشت، ترجیح داد به دو بازیکن جوان و ناشناس خود میدان دهد.

 

 

1529257

 

 

ماروین دقیقه 70 جای رودریگو گوئس را گرفت و دقیقه 90 نیز آریباس به جای وینیسیوس وارد میدان شد تا زیزو به جای مهاجم نوک، دو وینگر خود را تعویض کند. این اولین بار پس از سال 2018 بود که زیدان به دو بازیکن از تیم جوانان رئال در یک بازی رسمی لالیگا میدان می داد.

 

او در خط میانی نیز اودگارد و مودریچ دو هافبک خلاقش را تعویض کرد و کاسیمیرو و والورده با خصوصیات دفاعی تر را از دقیقه 69 وارد زمین کرد.

زیدان با تصمیمات امشب خود پیغام روشنی برای یوویچ 60 میلیون یورویی و مایورال فرستاد؛ اینکه به فاصله دو هفته تا پایان نقل و انتقالات، بهتر است به دنبال تیمی دیگر برای خود باشند.

رئال در نخستین بازی فصل خود نشان داد که هر اندازه در دفاع خوب و منجسم است در خط حمله بوی گل نمی دهد.

 

 

1529243

دیدگاه‌ها