کد خبر : 1709287 | 31 شهریور 1399 ساعت 14:21 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسکای اسپورتس:

کار انتقال جانشین کپا به چلسی قطعی شد

پس از اشتباه شب گذشته کپا آریسابالاگا در بازی چلسی و لیورپول دیگر به سختی بتوان متپصور شد که او گلر اول آبی ها در فصل جاری باشد.

کار انتقال جانشین کپا به چلسی قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته چلسی در زمین خود با دو گل به لیورپول باخت. هر دو گل قرمزها را سادیو مانه به ثمر رساند و گل دوم او به نوعی تقدیمی کپا بود. گلر اسپانیایی در پاس دادن مرتکب اشتباه شد و مانه نیز توانست کار را تمام کند.

 

 

1529423

 

 

فصل گذشته نیز کپا به عنوان گرانقیمت ترین دروازه بان دنیا نتوانسته بود توانایی های خود را اثبات کند تا جایی که فرانک لمپارد در مقطع پایانی فصل ترجیح داد از ویلی کابایه رو درون دروازه استفاده کند اما حالا هیچکدام مورد اعتماد مربی انگلیسی قرار ندارند.

 

 

1529424

 

 

طبق ادعای فابریتزیو رومانو خبرنگار اسکای اسپورتس، چلسی کار انتقال "ادوارو مندی"، گلر سنگالی باشگاه رن فرانسه را تمام کرده است و او به زودی راهی لندن خواهد شد. مندی فصل گذشته توانست در 34 بازی برای رن خوش بدرخشد و هفت بازی ملی برای سنگال نیز در کارنامه دارد.

به عقیده رومانو جذب این دروازه بان 28 ساله 100 درصد است و همین هفته اعلام خواهد شد. مندی با 1.97 متر قد، فصل گذشته 32 گل دریافت کرد و 13 کلین شیت را به ثبت رساند.

 

 

دیدگاه‌ها