کد خبر : 1709309 | 31 شهریور 1399 ساعت 14:05 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

بازگشت لستر به صدر لیگ برتر پس از 4 سال

لسترسیتی با 2 برد متوالی و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به رقبا صدرنشین لیگ برتر انگلیس شد.

بازگشت لستر به صدر لیگ برتر پس از 4 سال

به گزارش "ورزش سه"، لسترسیتی در هفته دوم لیگ برتر توانست با نتیجه 4-2 برنلی را شکست دهد و با 6 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد. آخرین باری که لسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر قرار داشت در پایان فصل 16-2015 بود که این تیم توانست در نهایت شگفتی عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. 

 

 

Leicester City FC latest news - LeicestershireLive

 

 

حالا لسترسیتی بار دیگر توانسته است به صدر جدول لیگ برتر برسد و باید دید می‌تواند مثل آخرین باری که در صدر جدول بود دست به کاری بزرگ بزند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد؟

البته برای این پیش‌بینی خیلی زود است چون 36 هفته تا پایان لیگ برتر زمان باقی مانده است و یکی از مدعیان یعنی منچسترسیتی نیز هنوز بازی خود را انجام نداده است.

 

 

1385638

 

 

این برد پرگل برابر برنلی باعث شد برندان راجرز به رکورد 100 برد در لیگ برتر برسد. راجرز بیست و سومین مربی بریتانیایی در تاریخ لیگ برتر است که توانسته است به رکورد 100 برد در این لیگ دست یابد. این مربی پس از 210 بازی در لیگ برتر توانسته است به این رکورد در لیگ برتر برسد. او چهارمین مربی در تاریخ لیگ برتر است که در سریع ترین شکل ممکن به این رکورد می‌رسد. 

لسترسیتی باید چهارشنبه همین هفته در جام اتحادیه به دیدار آرسنال برود و در ادامه در دیداری بسیار حساس به دیدار منچسترسیتی خواهد رفت که اولین دیدار حساس و مهم لستر است.

 

 

1529444

دیدگاه‌ها