کد خبر : 1709328 | 31 شهریور 1399 ساعت 18:30 | 51.6K بازدید | 4 دیدگاه

خوان گاسپارت:

باخت 11 گله به رئال هم باعث اخراج رئیس بارسا نشد

خوان گاسپارت رئیس سابق بارسلونا معتقد است در حق جوزپ ماریا بارتومئو رئیس کنونی باشگاه بی انصافی شده است.

باخت 11 گله به رئال هم باعث اخراج رئیس بارسا نشد

به گزارش "ورزش سه"، اخیرا کمپین "Mes que una Moció" اعلام کرد که توانسته بیش از 20 هزار امضا علیه جوزپ ماریا بارتومئو جمع کند و این روزها هیئت مدیره باشگاه در حال اعتبارسنجی این امضاهاست و گفته می شود اعتبار 5 هزار امضا را نیز زیر سوال برده است.

اگر 16251 امضا مورد قبول واقع شود، رفراندوم علیه رئیس باشگاه را شاهد خواهیم بود و 150 هزار عضو باشگاه می توانند برای در رای گیری شرکت کرده و به ابقا یا اخراج بارتومئو رای بدهند.

 

 

1523352

 

 

خوان گاسپارت که بین سال های 2000 تا 2003 رئیس بارسلونا بود، در این رابطه به کادنا سر گفت:« بارتومئو شایسته اخراج نیست و اینکه به وی بگوییم از باشگاه برو. به شخصه معتقدم این کمپین راه به جایی نخواهد برد حتی اگر این همه امضا هم جمع شده باشد. اطمینان دارم که اگر قرار باشد رفراندوم برگزار شود، بیش از 100 هزار عضو رسمی باشگاه که در این کمپین مشارکت نکردند، اکثرا به ابقای بارتومئو رای خواهند داد.»

 

 

Gaspart: “Bartomeu no se merece que le echemos, que le digamos ‘vete’

 

 

گاسپارت در ادامه گفت:« باشگاه همیشه از هر چیزی مهمتر است. درست که شکست 8-2 از بایرن همه را آزار داد، درست است که درخواست جدایی لیونل مسی نیز ناراحت کننده بود اما حتی شکست 11 گله به رئال(سال 1943) هم نتوانست باعث اخراج رئیس وقت باشگاه شود و معقدم لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال هم نمی تواند رئیس باشگاه بارسلونا را برکنار کند.»

 

 

 

دیدگاه‌ها