کد خبر : 1709397 | 01 مهر 1399 ساعت 00:53 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

وولوز 1-3 منچسترسیتی: شروع امیدوارکننده تیم پپ

منچسترسیتی در اولین دیدار در فصل جدید لیگ برتر در خانه وولوز به پیروزی 3-1 رسید.

وولوز 1-3 منچسترسیتی: شروع امیدوارکننده تیم پپ

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که در هفته اول به میدان نرفتند، امشب در اولین دیدارشان در فصل جدید، با لطف گلزنی کوین دی بروین (پنالتی)، فیل فودن و گابریل ژسوس، توانستند به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه برسند.

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 3 بود که رحیم استرلینگ در برخورد با مدافع حریف، در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

برتری سیتی ادامه پیدا کرد و در دقیقه 12، این تیم صاحب یک ضربه آزاد شد اما ضربه کوین دی بروین را روی پاتریسیو به راحتی مهار کرد.

فشار حملات سیتی سرانجام در دقیقه 19 نتیجه داد و این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. دی بروین که پا به توپ وارد محوطه جریمه وولوز شده بود، توسط رومن سائیس، مدافع مراکشی وولوز، سرنگون شد و داور این بار نقطه پنالتی را نشان داد. خود دی بروین پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه محکم کار را تمام کرد.

 

1529597

 

بعد از این گل هم همچنان توپ و میدان را در اختیار داشت و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، این تیم در دقیقه 31 به گل دوم رسید. این بار روی یک پاس پشت مدافعان وولوز بود که استرلینگ صاحب توپ شد و پاس رو به عقب او را فیل فودن با یک ضربه دقیق، به گوشه دروازه فرستاد.

 

1529595

در ادامه بازی متعادل تر شد و تیم میزبان هم تا اندازه ای پیش کشید اما باز هم این سیتی بود که صاحب موقعیت گلزنی بهتری شد ولی در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و سیتی با برتری 2-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند اما در دقایق ابتدایی، موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد. در دقیقه 56 بود که روی پاس آداما ترائوره، دنیل پودنس می توانست یکی از گل های خورده وولوز را جبران کند اما ضربه او به کنار دروازه سیتی برخورد کرد.

دو دقیقه بعد نتو بود که از سمت راست نفوذ کرد و پاس رو به عقب او بعد از جا خالی پودنس به روبن نوس رسید اما ضربه او را کایل واکر برگشت داد. در دقیقه 61، پودنس در موقعیت تک به تک با امرسون قرار گرفت اما ضربه او از بالای دروازه سیتی به بیرون رفت.

حملات وولوز برای جبران گل های خورده ادامه داشت اما در دقیقه 73، گابریل ژسوس توانست پاس در عمق فودن را تبدیل به گل کند اما داور این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت.

 

1529598

 

حملات وولوز سرانجام در دقیقه 78 نتیجه داد و این تیم توسط رائول خیمنز به گل رسید. روی ارسال دقیق پودنس بود که خیمنز با یک ضربه سر دیدنی توانست ادرسون را مغلوب کند.

 

1529594

 

بازیکنان وولوز که به جبران نتیجه امیدوار شده بودند، در دقایق پایانی به حملات شان ادامه دادند اما این سیتی بود که در وقت های اضافه به گل سوم رسید. دی بروین که داخل محوطه وولوز صاحب توپ شده بود، ژسوس را صاحب موقعیت کرد و شوت محکم او بعد از برخورد به کوادی تبدیل به گل شد تا سیتی در نهایت با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد.

دیدگاه‌ها