کد خبر : 1709431 | 01 مهر 1399 ساعت 10:50 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

فصل سخت سامان در انگلستان فراموش می شود؟

فرانک: سبک و شخصیت قدوس به ما می خورد

سامان قدوس هافبک تهاجمی ملی پوش تیم آمیان شب گذشته به طور رسمی به باشگاه برنتفورد پیوست و فصل آینده را در رقابت های چمپیونشیپ توپ می زند.

فرانک: سبک و شخصیت قدوس به ما می خورد

به گزارش" ورزش سه" قدوس بعد از دو فصل حضور در فوتبال فرانسه و تیم آمیان، بعد از سقوط این تیم به لیگ2 تصمیم به جدایی گرفت و در نهایت به برنتفورد پیوست که در یکسال گذشته مشتری جدی این بازیکن بود.
توماس فرانک سرمربی 46 ساله و دانمارکی تیم برنتفورد که از زمستان قبل دنبال جذب قدوس بود درباره حضور این بازیکن در تیمش گفت:" او شخصیت و سبک متناسب برای بازی در تیم ما را دارد."
سامان بازیکنی است که در جدال های یک در برابر یک عملکرد خوبی دارد، در یک سوم تهاجمی به خوبی اضافه می شود و بازیکنی با پاس های هوشمندانه است. توماس فرانک به وبسایت باشگاه این را گفته است.
قدوس با برنتفورد قرارداد قرضی منعقد کرده که قابلیت تمدید بعد از یکسال و برای دوسال دیگر نیز در آن وجود دارد. او در برنتفورد با پونتوس جانسون مدافع میانی  29 ساله تیم ملی سوئد که کاپیتان باشگاه است همبازی می شود.


مهاجم 27 ساله ایرانی البته بعد از یک فصل پرفراز و نشیب و به هم ریخته به برنتفورد می رود. ماجرای محرومیت 4 ماهه اش به خاطر شکایت هوئسکا و عقد قرارداد با آمیان و جریمه سنگین مالی که باعث شد او پرونده را به دادگاه داوری ورزش ببرد و هنوز هم حکم نهایی این دادگاه صادر نشده است؛ این انرژی زیادی را از قدوس گرفت و شاید جدایی اش از آمیان و بازی در یک فضای کاملا متفاوت بتواند باعث شود این مهاجم ملی پوش ایرانی بتواند فصل سخت را فراموش کند.


او پیش از پیوستن به آمیان سال های موفقی را در اوسترسوند سوئد داشت و با درخشش در این تیم با 4 میلیون یورو به پیکاردی رفت. او با توجه به علاقه ویژه ای که برنتفورد و سرمربی اش توماس فرانک به بازی او دارند، می تواند در آستانه بازی های مهم تیم ملی در مقدماتی جام جهانی ، فصل خوبی را در چمپیونشیپ رقم بزند. چرا که برنتفورد بعد از شکست در پلی آف فصل گذشته و عدم صعود به لیگ برتر امسال انگیزه زیادی برای صعود دارد و قدوس می تواند مهره کلیدی این تیم باشد.

دیدگاه‌ها