کد خبر : 1709543 | 01 مهر 1399 ساعت 19:50 | 58.2K بازدید | 4 دیدگاه

دکتر ستوده:

تکلیف وریا تا ساعاتی دیگر مشخص می‌شود

پزشک تیم استقلال در خصوص مصدومیت وریا غفوری و رسیدن او به دیدار فردا اعلام کرد که فعلا به قطعیت نمی توان اظهارنظری کرد.

تکلیف وریا تا ساعاتی دیگر مشخص می‌شود

به گزارش "ورزش سه" دکتر ستوده درخصوص نگرانی ها در رابطه با مصدومیت وریا غفوری گفت: وریا از ناحیه زانوی پای راست دچار ناراحتی است که مصدومیت او به نظر جدی نمی آید. اقدامات درمانی در شرف انجام است و ان شالله اگر مشکلی پیش نیاید و تست های او در تمرینات بدون مشکل باشد، می تواند به تیم کمک کند.


دکتر ستوده در مورد اینکه غفوری به بازی الاهلی می رسد یا خیر گفت: ما در حال انجام کارهای درمانی و بررسی نهایی هستیم. فعلا با قطعیت نمی توانم اعلام کنم که غفوری به دیدار با الاهلی می رسد یا خیر.


پزشک تیم استقلال در مورد مثبت بودن تست کرونای چند بازیکن الشرطه پس از دیدار با استقلال اظهار داشت: صحبت هایی منتشر شد که یکی از مربیان بدنساز این تیم مبتلا شده است که به هر حال ممکن است به بازیکنان این تیم نیز سرایت کرده باشد. اما AFC به خاطر تمهیدات سختگیرانه ای که از نظر پزشکی داشته است، امروز مطابق با برنامه زمان بندی شده قبلی از کل اعضای تیم تست کرونا گرفته شد که علائمی از نظر بالینی در تیم ما مشاهده نشده است. در آزمایشات قبلی نیز جواب تمامی تست ها منفی بوده است.

 

 

1529801

 

 


وی در مورد وضعیت سایر بازیکنان استقلال گفت: غفوری در حال انجام کارهای فیزیوتراپی است و بقیه اعضای تیم از سلامتی کامل برخوردارند و فردا با تمام قوا در اختیار کادر فنی خواهند بود.


دکتر ستوده در مورد انتشار خبری مبنی بر مصدومیت دیاباته در دیدار با الشرطه گفت: آقای دیاباته هیچ مشکلی از لحاظ مصدومیتی ندارد و در اردوی ما فقط سیاوش یزدانی در حال انجام کارهای درمانی است که به بازی با الاهلی نمی رسد. بعد از بازی با الشرطه و در تمرین ریکاوری، وریا از ناحیه زانو کمی احساس درد داشت که در حال انجام کارهای تشخیص و درمان او هستیم و در چند ساعت آینده مشخص خواهد شد که او می تواند در بازی فردا به میدان برود یا خیر.

دیدگاه‌ها