کد خبر : 1709688 | 02 مهر 1399 ساعت 17:14 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

خوش شانس بودم که توانستم زیر نظر کلوپ کار کنم

چیرو ایموبیله، ستاره خط حمله لاتزیو تمجید ویژه ای از سرمربی سابق خود یعنی یورگن‌کلوپ انجام داده است.

خوش شانس بودم که توانستم زیر نظر کلوپ کار کنم

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2014 بود که یورگن کلوپ، ایموبیله را به عنوان جانشین رابرت لواندوفسکی برای دورتموند به خدمت گرفت. با این حال مهاجم ایتالیایی خیلی نتوانست در جمع زنبورها موفق عمل کند و در 34 بازی تنها 10 گل به ثمر رساند و سال بعد از آن راهی سویا شد.

 

اگرچه این ایموبیله تلاش زیادی در سویا نیز انجام داد اما فوتبال او در کشورش ایتالیا احیا شد چرا که این بازیکن در چهار فصل گذشته موفق به ثبت 104 گل برای لاتزیو شده و در فصل 20-2019 نیز موفق شد بالاتر از همه فوق ستاره های دنیای فوتبال جایزه کفش طلا را از آن خود کند.

 

 

1529994

 

 

ایموبیله حالا به تمجید از سرمربی سابق خود پرداخته است. او درباره یورگن کلوپ گفت: " کلوپ چیزهای زیادی را در شما به جای می‌گذارد و نمی توانید شخصی مانند او را اصلاً فراموش کنید. خوش شانس بودم که توانستم زیر نظر یورگن‌کلوپ کار کنم. کلوپ یک مربی فوق العاده احساسی است که شما برای هر توپی به خاطر او می جنگید."

 

ایموبیله درباره رابرت لواندوفسکی نیز گفت: " اگر می توانستم برای مراسم توپ طلا رای دهم قطعاً به او رای می دادم. آن چیزی که باعث افتخار من می شود این است که کفش طلا را با دو گل بیشتر از او به دست آوردم. وقتی صحبت از بهترین شماره نه ها در جهان می شود همواره نام‌هایی مانند لوئیس سوارز، رابرت لواندوفسکی و کریم بنزما شنیده می‌شود. این که در زمان همه این بازیکنان باشم و بیشتر از آنها گل بزنم واقعا باور نکردنی است."

 

 

1529505

دیدگاه‌ها