کد خبر : 1709986 | 04 مهر 1399 ساعت 02:45 | 32.2K بازدید | 1 دیدگاه

لوپتگی: توانستیم بهترین تیم اروپا را آزار دهیم

خولن لوپتگی، سرمربی سویا از عملکرد شاگردانش مقابل بایرن مونیخ تمجید کرد.

لوپتگی: توانستیم بهترین تیم اروپا را آزار دهیم

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بسیاری گمان می‌کردند تیم قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در دیدار سوپر جام کار چندان دشواری مقابل سویا نخواهد داشت و احتمالاً به راحتی پیروز خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد و شاگردان خولن لوپتگی با ارائه یک نمایش حساب شده بازی پایاپای را به نمایش گذاشتند اما در نهایت با نتیجه 2-1 شکست خوردند. این اتفاق در حالی رخ داد که سویا حتی می توانست در صورت استفاده از موقعیت های خود برنده از زمین مسابقه بیرون بیاید.

 

 

1530372

 

 

خولن لوپتگی در پایان بازی درباره شکست مقابل بایرن مونیخ گفت: " ما مجبور بودیم که در این بازی سختی زیادی را تحمل کنیم اما در عین حال توانستیم حریف را آزار دهیم. ما فقط 12 روز است که به تمرینات برگشته ایم اما با این حال توانستیم مقابل بهترین تیم اروپا عملکرد پایاپایی را از خود ارائه دهیم و حتی بازی را به وقت اضافه بکشانیم."

 

لوپتگی در ادامه در ادامه به تمجید از دروازه بان بایرن مونیخ یعنی مانوئل نویر پرداخت و گفت: " ما قادر نبودیم که به درستی از شانس هایی که به دست آوردیم استفاده کنیم. بایرن مونیخ یک دروازه‌بان باورنکردنی به نام مانوئل نویر دارد که واقعا فوق العاده است. با وجود همه اینها ما به این تیم، نگرش، تلاش و ذهنیت آنها افتخار می‌کنیم. بازیکنان سویا تا آخرین لحظه بازی باور درستی از خود داشتند."

 

 

1530357

دیدگاه‌ها