کد خبر : 1710003 | 04 مهر 1399 ساعت 11:40 | 23.9K بازدید | 1 دیدگاه

پوشکاش آرنا؛ بمب بیولوژیک 20هزار نفره؟

بیست هزار تماشاچی دیشب در پوشکاش آرنای شهر بوداپست حاضر شدند تا با وجود همه خطرات از نزدیک شاهد دیدار بایرن مونیخ و سویا در سوپرجام اروپا باشند.

پوشکاش آرنا؛ بمب بیولوژیک 20هزار نفره؟

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در روزهای گذشته بسیاری به هواداران دو تیم بایرن مونیخ و سویا هشدار داده بودند که با توجه به شرایط اپیدمی کرونا حضور آنها در ورزشگاه برای تماشای دیدار سوپرجام اروپا بسیار خطرناک بوده و حکم حضور در یک بمب بیولوژیک را دارد ولی دیشب 20هزار نفر از هواداران دو تیم بی توجه به این هشدارها به پوشکاش آرنا رفتند و بازی تیمهایشان را از نزدیک تماشا کردند.

 

1530402

 

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد هواداران بدون رعایت فاصله اجتماعی در نزدیکی هم هستند هر چند مشخص است که تعداد هواداران سویا بیشتر از هواداران بایرن مونیخ است.

 

قبل از مسابقه هم فیلمهایی منتشر شد که نشان می داد هواداران سویا سوار بر هواپیما و در حال عزیمت به مجارستان در حال جشن و پایکوبی هستند. اما بعد از آنکه مقامات آلمانی هشدار دادند حضور در پوشکاش آرنا در حکم نشستن در بمبی بیولوژیک خواهد بود باشگاه بایرن مونیخ دو سوم بلیتهای در اختیارش را پس داد و در نتیجه مجارستانی‌های بیشتری فرصت حضور در ورزشگاه را پیدا کردند.

 

1530400

 

باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرده تا شنبه شب به هوادارانش که در ورزشگاه پوشکاش آرنا حضور داشته اند این فرصت را می‌دهد که از تست کرونای رایگان برخوردار شوند. بایرن مونیخ یک محوطه برای انجام این تستها در ورزشگاه آلیانز آرنا تاسیس کرده و قرار است در آن از این گروه از هواداران تست رایگان کرونا بگیرد.

 

1530398

 

باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرده در صورتیکه نتیجه تست کرونای هواداری منفی باشد او نیازی به قرنطینه چهارده روزه نخواهد داشت.

 

 

دیدگاه‌ها