کد خبر : 1710009 | 04 مهر 1399 ساعت 12:00 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

توماس مولر؛ پرافتخارترین فوتبالیست باشگاهی آلمان

توماس مولر با بالای سر بردن سوپرجام اروپا در پایان بازی دیشب بایرن مونیخ و سویا توانست به رکورد پرافتخار‌ترین فوتبالیست تاریخ آلمان دست پیدا کند.

توماس مولر؛ پرافتخارترین فوتبالیست باشگاهی آلمان

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب با پیروزی 2-1 مقابل سویا سوپرجام اروپا را فتح کرد تا چهارمین جام این فصل را به خود اختصاص دهد. توماس مولر ستاره کهنه کار این تیم با این قهرمانی حالا به صورت مشترک در صدر فهرست پرافتخارترین فوتبالیستهای تاریخ آلمان ایستاده است.

 

1530412

 

توماس مولر که کل دوران فوتبال خود را تا این لحظه در بایرن مونیخ سپری کرده دیشب در پوشکاش آرنای شهر بوخارست نمایشی عالی داشت و نقش مهمی در فتح چهارمین جام سال برای بایرن مونیخ بازی کرد. او به این ترتیب حالا در تالار مشاهیر فوتبال آلمان به صورت مشترک عنوان پرافتخارترین فوتبالیست آلمانی را به خود اختصاص داده.

 

توماس مولر تا این لحظه موفق شده 26 جام قهرمانی در رده باشگاهی بالای سر ببرد. او از این نظر حالا به صورت مشترک با دیگر ستاره سابق بایرن مونیخ باستین شواین اشتایگر پرافتخارترین فوتبالیست آلمانی در رده باشگاهی است.

 

1530411

 

البته مولر شانس این را دارد که به زودی با پیشی گرفتن از شواین اشتایگر این عنوان را به صورت اختصاصی از آن خود کند. اگر چهارشنبه آینده بایرن مونیخ در سوپرجام آلمان موفق شد بوروسیا دورتموند را شکست دهد توماس مولر با فتح بیست و هفتمین جام خود پرافتخارترین فوتبالیست تاریخ باشگاهی فوتبال آلمان خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها