کد خبر : 1710090 | 04 مهر 1399 ساعت 18:22 | 171.5K بازدید | 1 دیدگاه

پاسخ سوارز به پست جنجالی لیونل مسی (عکس)

لوییس سوارز، ستاره اوروگوئه ای و سابق بارسلونا از حمایت لیونل مسی به وجد آمده است.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه لیونل مسی بعد از جنجال های فراوان بالاخره با باشگاه بارسلونا به صلح رسید و برای حداقل یک سال دیگر در نوکمپ ماندنی شد، اما به وضوح مشخص است که مشکلات او با مدیران باشگاه هنوز حل نشده و او هنوز هم از مدیریت بارسلونا ناراضی است.

 

دو روز قبل و بعد از کش و قوس های فراوان، بالاخره لوییس سوارز از بارسلونا جدا شده و برای انتقال به اتلتیکومادرید با این باشگاه به توافق رسید. این مهاجم 34 ساله در آخرین نشست خبری خود نشان داد از نحوه جدایی از بارسلونا ناراحت است و لیونل مسی، کاپیتان باشگاه و دوست صمیمی لوییس سوارز نیز امروز با انتشار پستی دوباره از رفتار مدیران باشگاه انتقاد کرد. مسی مدعی شد لیاقت لوییس سوارز به عنوان سومین گلزن برتر تاریخ باشگاه چنین رفتاری نبوده و حالا مهاجم اوروگوئه ای در پاسخ از مسی به خاطر این حمایت تشکر کرده است.

 

لوییس سوارز در این رابطه نوشت: "از تو تشکر می کنم دوست من، برای حرف هایی که حالا زدی و البته رفتاری که با من و خانواده ام از روی نخست داشتی از تو ممنون هستم و همیشه از تو تشکر خواهد کرد. سعی کن همیشه از زندگی لذت ببری و نشان بده که چه پدیده ارزشمندی هستی. همین حالا نیز همه می دانند تو چه بازیکن بزرگی هستی و من همیشه تو را دوست خواهم داشت."

 

1530512

دیدگاه‌ها