کد خبر : 1710119 | 04 مهر 1399 ساعت 21:55 | 46.5K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم نهایی بایرن مونیخ در مورد دیوید آلابا

در صورت عدم توافق برای تمدید قرارداد، بایرن مونیخ قصد دارد داوید آلابا را در فصل آخر قراردادش نیز حفظ کند.

تصمیم نهایی بایرن مونیخ در مورد دیوید آلابا


به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه فصل به صورت رسمی آغاز شده، هنوز آینده داوید آلابا، مدافع اتریشی و 28 ساله بایرن مونیخ مشخص نیست و این باشگاه آلمانی برای تمدید قرارداد با او توافق نکرده است. اما نشریه اسکای مدعی شد حتی اگر این اتفاق رخ ندهد هم داوید آلابا یک فصل دیگر در ترکیب بایرن مونیخ بازی خواهد کرد.

 

1530555

 

مدیران باشگاه آلمانی می دانند در شرایط فعلی یافتن مدافعی در اندازه های داوید آلابا بسیار دشوار است و به همین دلیل آنها حاضر شده اند قید رقم دریافتی از فروش او در این تابستان را زده و در صورت عدم توافق، فصل بعد شاهد جدایی رایگان این بازیکن باشند. بایرن مونیخ در دور آخر مذاکرات به داوید آلابا پیشنهاد تمدید قرارداد به مدت چهار سال و اعطای دستمزدی 290 هزار پوندی داده که هنوز مورد موافقت این بازیکن قرار نگرفته است. داوید آلابا رقمی در حدود 400 هزار پوند می خواهد که مدیران بایرن به علت حفظ نظم رختکن حاضر به پرداخت این دستمزد سنگین نیستند.

 

تعدادی از باشگاه های لیگ برتری از جمله چلسی و منچستر سیتی در این تابستان برای جذب این مدافع اتریشی وارد عمل شده اند، اما خود آلابا نسبت به انتقال به انگلیس ابراز علاقه نکرده است. در صورت ماندن در بایرن مونیخ، آلابا احتمالا تابستان سال آینده به صورت رایگان راهی یک از دو تیم بارسلونا یا رئال مادرید خواهد شد.

دیدگاه‌ها