کد خبر : 1713269 | 21 مهر 1399 ساعت 12:30 | 24.4K بازدید | 2 دیدگاه

کالچیو مرکاتو: آلابا با یوونتوس به توافق رسید

رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند یوونتوس با داوید آلابا ستاره بایرن مونیخ به توافق رسیده و او از سال آینده در یووه توپ خواهد زد.

کالچیو مرکاتو: آلابا با یوونتوس به توافق رسید

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه امسال تابستان شایعات درباره داوید آلابا ستاره اتریشی بایرن مونیخ بالا گرفته بود گفته می‌شود آلابا چند خواهان بزرگ از لیگ برتر، لالیگا و سری آ دارد. اما کالچیو مرکاتو می‌گوید آلابا در نهایت با یوونتوس به توافق رسیده و تابستان سال آینده با پایان قراردادش با بایرن مونیخ‌، در این تیم ایتالیایی بازی خواهد کرد.

 

1535254

 

بر اساس این گزارش آلابا که تا تابستان سال آینده با بایرن مونیخ قرارداد دارد قراردادش با این تیم را تمدید نخواهد کرد و کمتر از دوازده ماه بعد به عنوان بازیکن آزاد راهی تورین خواهد شد.

 

آلابا که یکی از بهترین دفاع چپهای دنیا دانسته می‌شود از سال 2008 بازیکن بایرن مونیخ بوده و برای این تیم 389 بازی انجام داد. بایرن برای تمدید قرارداد آلابا تلاش زیادی کرد ولی مذاکرات دو طرف در نهایت به تلخی کشیده شد تا جایی که اولی هوینس رئیس سابق بایرن از ایجنت آلابا به عنوان یک پیرانای حریص یاد کرد.

 

1535255

 

گفته می‌شد منچسترسیتی امسال تلاش زیادی برای جذب مدافع اتریشی کرد ولی موفق نشد. ارزش آلابا چیزی در حدود 65 میلیون یورو تخمین زده می‌شود.

 

 

دیدگاه‌ها