کد خبر : 1710228 | 05 مهر 1399 ساعت 14:08 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

سسک فابرگاس:

غمگینم؛ در حق سوارز کم لطفی کردند

ستاره سابق بارسلونا معتقد است رفتار باشگاه در قبال لوئیس سوارز درست نبود.

غمگینم؛ در حق سوارز کم لطفی کردند

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز پس از چند هفته اخبار و شایعات فراوان در نهایت از بارسا جدا شد و به اتلتیکو پیوست. شیوه جدایی او انتقادات زیادی را به همراه داشت. بارسا سومین گلزن برتر تاریخ خود را در فهرست مازاد گذاشت که برای بسیاری باورکردنی نبود.

سوارز که تمایلی برای جدایی از بارسا نداشت، در نهایت مجبور به این کار شد و پس از قطعی شدن جدایی اش، هم تیمی های او و حتی بازیکنانی مثل نیمار و دنی آلوز به حمایت از او پرداختند.

 

 

1530666

 

 

سسک فابرگاس ستاره سابق بارسا و حال حاضر موناکو در نشست خبری روز گذشته خود و در مورد جدایی لوئیس سوارز به انتقاد از سران بارسا پرداخت و گفت:« طبیعی است که بالاخره روزی زمان جدایی فرا برسد. نسل بازیکنان 1986 و 1987 به پایان خودش نزدیک می شود و در نهایت جدایی بازیکنانی مثل لوئیس سوارز از بارسا دیر یا زود باید رخ می داد.»

 

فابرگاس ادامه داد:« بارسا یک باشگاه بزرگ است که همیشه باید در بالاترین سطح باشد ولی می توان کارها را به شکلی متفاوت انجام داد. در مورد بازیکنانی صحبت می کنیم که تمام توان و زندگی شان را برای بارسا گذاشته اند. به بارسا برای فتح جام های زیادی کمک کرده اند و تبدیل به یک الگو و اسطوره شده اند. می توان در قبال اینگونه بازیکنان رفتاری دیگر را انتخاب کرد و به همین خاطر غمگینم.

 

 

1530708

 

 

من می دانم که این بازیکنان چقدر عاشق بارسا بودند. فوتبال فقط اتفاقات داخل زمین نیست و باید به مسائل بیرونی هم توجه داشت. اهمیت بازیکنانی مثل سوارز فقط درون زمین نیست. اینها جدای اینکه یک فوتبالیست هستند، یک انسانند و باید این مسائل را در نظر گرفت. بارسا دوره سختی را پشت سر می گذارد و به هر حال دیر یا زود شرایط برایش بهتر خواهد شد. برای بارسا همیشه بهترین ها را می خواهم و امیدوارم در اینگونه رفتارها با بازیکنان قدیمی تجدید نظر شود.»

 

دیدگاه‌ها