کد خبر : 1710234 | 05 مهر 1399 ساعت 15:55 | 35.9K بازدید | 0 دیدگاه

خیلی خیلی خوشحالم

اولین واکنش سیمئونه به پیوستن سوارز به اتلتیکو

دیه گو سیمئونه از اینکه شانس در اختیار داشتن لوئیس سوارز را پیدا کرده در پوست خود نمی گنجد.

اولین واکنش سیمئونه به پیوستن سوارز به اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته لوئیس سوارز اولین تمرین خود با اتلتیکو مادرید را انجام داد و احتمالا فردا برابر گرانادا نخستین بازی رسمی خود را برای این باشگاه انجام خواهد داد.

سوارز که در فهرست مازاد بارسا بود، با قراردادی تقریبا رایگان و با شش میلیون یورو بندهای متغیر راهی اتلتیکو شد و دیه گو سیمئونه خوشحال است که چنین ستاره ای را در اختیار دارد.

 

 

 

1530495

 

ال چولو در نشست خبری بازی با گرانادا که اولین بازی فصل اتلتیکو نیز محسوب می شود، در مورد سوارز گفت:« جذب سوارز به ما کمک می کند تا به عنوان تیم بهتر شده و پیشرفت کنیم. حضور سوارز در تیم رقابت را بین مهاجمان بیشتر می کند و با خصوصیات هجومی او و آمار گلزنی تاریخی اش که امیدوارم اینجا هم تکرارشان کند، چشم به آینده ای درخشان تر داریم.

قبل از اینکه سوارز به بارسلونا برود، با او مذاکره کرده بودیم ولی تصمیم گرفت مسیری دیگر را انتخاب کند و شش سال عالی را هم در بارسلونا داشت و نمایش هایی بی نظیر را از او شاهد بودیم. اینجا بازیکنان از لوئیس استقبالی فوق العاده به عمل آوردند و همه به او کمک خواهیم کرد در سریع ترین زمان ممکن خودش را با تیم وفق بدهد. گل های او قطعا به ما کمک خواهد کرد فصل جاری مثل سال های قبل برای فتح همه جام ها بجنگیم.»

 

 

1530546

 

 

سیمئونه ادامه داد:« لوئیس از وقتی با او صحبت کردم، تردیدی در پیوستن به جمع ما نداشت و این اطمینان را در او از همان لحظه اول دیدم. همه او را می شناسیم و می دانیم که چه مهاجم بزرگی است. تحرکات و جنب و جوشش درون محوطه جریمه حریفان یک آزار دائمی برای مدافعان است. وقتی موراتا درخواست جدایی داد، شک نداشتیم که سوارز می تواند بهترین گزینه ممکن برای جانشینی او باشد. وقتی شانس جذب سوارز مهیا شد، درنگ نکردیم و حالا خیلی خیلی خوشحالم.

امیدوارم بتوانیم به لوئیس کمک کنیم بازی هایش در بارسلونا را اینجا هم تکرار کند. اتلتیکو همیشه مهاجمان بزرگی داشته و شانس این را داشته ام مربی ستاره هایی چون رادامل فالکائو، آنتوان گریزمان و دیه گو کاستا باشم.»

 

اولین بازی سوارز:« او دیروز با ما تمرین کرد و خیلی هم آماده نشان داد. سوارز قطعا در فهرست ما خواهد بود و فردا تصمیم می گیرم از ابتدا بازی کند یا نیمه دوم به زمین بیاید.»

 

دیدگاه‌ها