کد خبر : 1710270 | 05 مهر 1399 ساعت 18:50 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

انصراف بجنورد، اضافه شدن دو تیم در دقیقه نود

لیگ کشتی آزاد بالاخره چند تیمی شد؟

تیم شهرداری بجنورد از حضور در لیگ‌برتر کشتی آزاد انصراف داد،‌ اما در آستانه شروع مسابقات دو تیم دیگر اضافه شدند.

لیگ کشتی آزاد بالاخره چند تیمی شد؟ 

به گزارش "ورزش‌سه"، در حالی که روز پنجشنبه هفته جاری لیگ برتر کشتی آزاد آغاز می‌شود،‌ شهرداری بجنورد جدیدترین تیمی است که انصراف خود را به دلیل مشکلات مالی و همچنین تمرین نکردن کشتی‌گیرانش به واسطه کرونا اعلام کرده است. 


امیر محمدی، سرمربی این تیم که روی خط برنامه دایره طلایی آمده بود، در مورد وضعیت تیم داری شهرداری بجنورد اظهار داشت: متاسفانه من حامل خبر بدی هستم. باوجود تمام پیگیری‌هایی که در شورای شهر و شهرداری بجنورد داشتیم و تا امروز امیدوار به حضور در لیگ بودیم اما متاسفانه این مهم حاصل نشد. فکر کنم فردا نامه رسمی انصراف را به فدراسیون بفرستیم. در این مدت حتی یک روز هم به ما مجوز تمرین گروهی ندادند به دلیل اینکه بجنورد به لحاظ کرونا منطقه قرمز است و ما نمی‌توانستیم خیلی هم اصرار کنیم. البته دلیل انصراف ما مسائل مالی بود. ما تمام تلاش‌مان را کردیم گفتند انصراف ندهید اما عملا کشتی گیر باید بیاید تست کرونا بدهد. 


از سوی دیگر نصیرزاده، رییس سازمان لیگ کشتی در مورد شایعات انصراف دو تیم قائمشهر و شهرداری بجنورد نظری دیگری داشت و گفت: تقوی با این هدف که تیمش قهرمان شود به لیگ نیامده، آمده به کشتی کمک کند. بعید می دانم آنها این تصمیم را بگیرند. مسئولان قائمشهر و عسکری محمدیان هم در این جریان کمک می کنند. تا این لحظه انصرافی ندیدم و هر دو تیم شهرداری بجنورد و هم قائمشهر در لیگ حضور دارند. قائمشهر می‌تواند به رای کمیته انضباطی اعتراض کند و پرونده به استیناف برود. ضمن اینکه ما امروز اضافه شدن تیم‌های شهدای زنجان و مقاوت خراسان رضوی به لیگ را داشتیم. به امید خدا اجازه نمی‌دهیم لیگ ما 4 تیمی شود و مسابقات را با 8 تیم برگزار می کنیم.

دیدگاه‌ها