کد خبر : 1710506 | 06 مهر 1399 ساعت 20:02 | 140.5K بازدید | 5 دیدگاه

ژاوی: اگر VAR بود یک پنالتی نصیب ما می‌شد

ژاوی هرناندز سرمربی اسپانیایی السد در پایان بازی با پرسپولیس به قضاوت داور کره‌ای اعتراض کرد.

ژاوی: اگر VAR بود یک پنالتی نصیب ما می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست  و حذف السد از لیگ قهرمانان آسیا، ژاوی که در نشست خبری حضور یافته بود با انتقاد نسبت به عدم بکارگیری کمک داور ویدئویی،  گفت اگر VAR در مسابقات وجود داشت یک پنالتی نصیب تیمش می‌شد. صحبت‌های کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا را در نشست خبری پایان بازی بخوانید:

 

 

با یک اشتباه حذف شدیم
برای خودم و بازیکنانم خیلی ناراحت هستم. بازی در شرایط مساوی پیش می‌رفت. ما تسلط روی رقیب داشتیم، بازی را کنترل می‌کردیم که یک اشتباه رخ داد و ما حذف شدیم.

 

 

اگر VAR بود الان درباره چیز دیگری حرف می‌زدیم
 شما نمی‌توانید در فوتبال مرتکب اشتباه شوید. برای بهترین رقابت‌های فوتبال آسیا کمک داور ویدئویی (VAR) نداریم و اگر داشتیم، یک پنالتی نصیب ما می‌شد. ‎اگر داور ویدئویی داشتیم، الان راجع به نتیجه دیگری صحبت می‌کردیم.‎

 

 

باید واقعیت فوتبال را پذیرفت
 رقیب ما روی یک ضربه ایستگاهی تمرین شده از غفلت ما استفاده کرد. از لحاظ فوتبالی ما از پرسپولیس بهتر بودیم، اما باید این واقعیت‌های تلخ فوتبال را قبول کنیم. 

 

 

بهانه نمی‌گیرم، پرسپولیس هم اندازه ما خسته بود
به هیچوجه خستگی و بازیهای سه روز یک بار را بهانه نمی‌کنم. همانقدر که ما خسته بودیم، پرسپولیس هم خسته بود. این فوتبال است. آنها می‌دانستند که چگونه از ضربات ایستگاهی خود حداکثر استفاده را کنند. باید به پرسپولیس بابت این پیروزی تبریک گفت.  

 

 

اگر کمک داور ویدئویی بود!
در رابطه با پنالتی چه چیزی می‌توانم بگویم. هر چه بگویم بیهوده هست. اگر «VAR» داشتیم این سوالات الان مطرح نبود. 

 


 

باید خوش شانس بود و تمرکز داشت
از نظر من در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید خوش شانس‌تر باشیم. در این مسابقات و به‌خصوص در مرحله حذفی، باید تمرکز کامل داشته باشیم و جای هیچ اشتباهی نیست. ما بسیار خوب بازی کردیم و شایسته خروج از رقابتها نبودیم. من بخاطر تماشاگران و‌ دست اندرکاران باشگاه بسیار ناراحت هستم. این تنها ما نبودیم که مرتکب اشتباه شدیم. «VAR» مطمئنا مانع دیگر اشتباه می‌شد.

 

دیدگاه‌ها