کد خبر : 1710521 | 06 مهر 1399 ساعت 20:39 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

کازورلا ستاره‌ای که به کار السد نیامد!

هافبک مطرح و اسپانیایی السد نیز نتوانست گره از مشکلات هم وطنش باز کند و شب کم فروغی داشت.

کازورلا ستاره‌ای که به کار السد نیامد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم السد قطر با یکی دوجین ستاره نامدار و گران قیمت، نتوانست از پس پرسپولیس بربیاید و شاگردان گل محمدی مزد بازی خوب خود را گرفتند و این تیم قدرتمند را شکست دادند.
عیسی آل کثیر خرید جدید سرخپوشان پس از اینکه دو بار تیر دروازه سعدی الشیب را به لرزه درآورد، بالاخره توانست با یک ضربه سر توپ را به تور دروازه سنگربان تیم ملی قطر بچسباند تا پرسپولیس راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.


سانتی کازورلا ستاره سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه ویارئال که به تازگی به جمع سفید پوشان السد پیوسته است، یکی از امیدهای تیم ژاوی برای برتری بر پرسپولیس بود.  اما این بازیکن اسپانیایی شب کم فروغی را پشت سر گذاشت و خط هافبک سرسخت پرسپولیس اجازه خودنمایی به این بازیکن گران قیمت را نداد. 


کازورلا در دیدار مقابل پرسپولیس 79 درصد پاس هایش درست بود که این آمار نسبتا پایین نشان از قطع توپ های این بازیکن توسط هافبک ها و مدافعین پرسپولیس دارد. علاوه بر این، کازورلا در دیدار امشب هرگز نتوانست برای هم تیمی هایش پاس کلیدی بسازد و در زمینه گلسازی ناکام بود.

 

 

1531262

 


این بازیکن اسپانیایی در جدال با بازیکنان پرسپولیس هرگز موفق به انجام دریبل نشد و تنها 2 بار به سمت دروازه لک شوت زنی کرد که یک مورد آن در چارچوب بود که به خوبی توسط سنگربان پرسپولیس مهار شد.


به هر حال هزینه سنگین سران السد برای به خدمت گرفتن کازورلا حداقل در دیدار امشب مقابل پرسپولیس به کار این تیم نیامد و قطری ها با وجود تیم گران و بازیکنان با کیفیت، مغلوب بازی خوب شاگردان گل محمدی شدند و از این رقابت ها خداحافظی کردند.

دیدگاه‌ها