کد خبر : 1710583 | 07 مهر 1399 ساعت 00:50 | 34.6K بازدید | 1 دیدگاه

رونالدو: آینده یوونتوس روشن است

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس از کسب یک امتیاز در دیدار مقابل رم رضایت دارد.

رونالدو: آینده یوونتوس روشن است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در شبی که در نیمه دوم و به علت اخراج آدرین رابیو 10 نفره شد و در جریان مسابقه دو بار از جالوروسی عقب افتاد، در نهایت با درخشش و دبل کریستیانو رونالدو یک امتیاز مهم از این مسابقه گرفت. ستاره پرتغالی شرایط این تیم در روزهای ابتدایی فصل را خوب توصیف کرده و مدعی شد آینده روشنی در مقابل یوونتوس وجود دارد.

 

1531369

 

کریستیانو رونالدو گفت: "می دانستیم بازی دشواری پیش رویمان خواهد بود و با حریفی سرسخت مبارزه خواهیم کرد. من فکر می کنم یوونتوس موفق به کسب یک امتیاز از دیدار مقابل رم شد. اگرچه شرایط مسابقه در برخی دقایق پیچیده شده و حتی یک بازیکن ما هم به علت دریافت کارت قرمز اخراج شد، اما ما موفق به بازگشت به جریان مسابقه شدیم و در نهایت این می تواند یک امتیاز مهم برای یوونتوس لقب گیرد.

 

ما همچنان در روزهای ابتدایی فصل قرار داریم و یک سرمربی جدید با ایده های تازه هدایت یوونتوس را بر عهده گرفته است. اما من می بینم که بازیکنان با شور و اشتیاق فراوان و به خوبی تلاش می کنند و من آینده روشنی را در ادامه فصل برای یوونتوس متصور هستم. آنچه من می بینم این است که کل بازیکنان تیم با لبخند به تلاش کردن ادامه می دهند."

دیدگاه‌ها