کد خبر : 1710638 | 07 مهر 1399 ساعت 12:14 | 108.6K بازدید | 3 دیدگاه

مبارک غانم: ژاوی راه حل فنی ندارد

حمله تند ملی پوش قطری به ژاوی هرناندز

ملی پوش سابق تیم ملی قطر از شکست السد برابر پرسپولیس ایران و حذف این تیم از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شوکه است.

حمله تند ملی پوش قطری به ژاوی هرناندز

به گزارش" ورزش سه" مبارک غانم بازیکن سابق تیم ملی قطر با ناراحتی زیاد بابت حذف السد از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت:" متاسفانه در شوک هستم، قبل از آن هم الدحیل از رقابت ها کنار رفته بود در حالی که هواداران فوتبال قطر انتظار قهرمانی یکی از تیم هایشان را داشتند آن هم در حالی که بازی ها در این کشور برگزار می شد.


او افزود:" ما بسیار ناراحت هستیم ، زیرا پس از حذف الدحیل همه امیدها به السد بود اما این تیم هم حذف شد. ."


او ادامه داد:" از مدیریت باشگاه السد می خواهیم با توجه به اینکه دولت همه چیز را برای قهرمانی تیم فراهم کرد و میلیون ها دلار برای بازیکنان هزینه شد به این شکست ها رسیدگی کند. هدف اصلی تیم های قطری قهرمانی در لیگ قهرمانان است و نه قهرمانی در لیگ داخلی. با وجود تمام هزینه ها و حمایت ها ژاوی نتوانست السد را به سمت قهرمانی قاره ببرد آن هم در حالی که او همه ابزارها را در اختیار دارد."


مبارک غانم گفت:" من فکر می کنم ژاوی مسئولیت کامل شکست السد را به عهده دارد چرا که سرمربی و همه کاره تیم است. او یکی از قوی ترین تیم های آسیا را نه فقط در غرب که در تمام قاره در اختیار دارد."


او همچنین گفت:"بازی مقابل پرسپولیس نشان داد که این مربی راه حل فنی ندارد، درست برخلاف سرمربی تیم پرسپولیس که توانست این تیم را به یک چهارم نهایی برساند."

دیدگاه‌ها