کد خبر : 1710812 | 08 مهر 1399 ساعت 11:24 | 40.2K بازدید | 6 دیدگاه

اتفاق عجیب در لیگ برتر انگلیس

عصبانیت لیورپولی‌ها: این داور آرسنالی بود! (عکس)

حسرت خوردن داور بازی دیشب لیورپول-آرسنال از فرصتی که توسط الکساندر لاکازت هدر رفته و به گل تبدیل نمی شود، خبرساز شد.

عصبانیت لیورپولی‌ها: این داور آرسنالی بود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با بررسی تصاویر تلویزیونی دیدار دیشب لیورپول- آرسنال لحظه‌ای شکار شده که کریگ پاوسون داور بازی وقتی فرصت الکساندر لاکازت برای گلزنی به لیورپول و به تساوی کشیدن بازی هدر می‌رود، به خاطر از دست رفتن این فرصت حسرت خورده و آه می‌کشد. این صحنه خبرساز شد و لیورپولی‌ها معتقدند نشان می دهد داور بازی آرسنالی بود.

 

1531773

 

الکساندر لاکازت در دقیقه 25 اولین گل بازی را زد و آرسنال را پیش انداخت اما او در ادامه باز هم فرصت گلزنی داشت و می‌توانست نتیجه را به تساوی بکشاند.

 

در نیمه دوم بازی زمانی که نتیجه بازی 2-1 به نفع لیورپول شده بود لاکازت موفق شد از تله آفسایدگیری بازیکنان لیورپول فرار کند و با آلیسون تک به تک شود. اما ضربه او توسط دروازه بان برزیلی مهار شد تا یک فرصت عالی برای به تساوی کشاندن بازی توسط آرسنال از دست برود.

 

1531770

 

با بررسی تصاویر تلویزیونی این موقعیت اما مشخص شد داور بازی گرگ پاوسون درست مثل یک هوادار آرسنال از اینکه شوت لاکازت وارد دروازه لیورپول نشد حسرت خورده و آه می‌کشد. صحنه ای که به شدت خبرساز شد و بی طرفی او را زیر سوال برده است.

 

1531769

 

1531774

 

جالب اینجا است که در اوایل مسابقه این هواداران آرسنال بودند که از داور انتقاد می کردند و معتقد بودند سادیو مانه را اخراج نکرد. آرسنالی ها می گفتند سادیو مانه عمداً با آرنج به کیه‌ران تریپیر ضربه زد و طبق قوانین باید اخراج می شد. همین باعث شده برخی آرسنالی‌ها بگویند داور مسابقه لاکازت را در تیم فانتزی فوتبال خود داشت و به همین علت از گل نزدن او ناراحت شد و نه به خاطر هواداری اش از آرسنال!

 

1531772

 

 

دیدگاه‌ها