کد خبر : 1710850 | 08 مهر 1399 ساعت 13:40 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

شروع دوباره کشتی ‌اتفاق مثبتی است

بنا: کشتی برای المپیک زمان کافی را دارد

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با شروع مسابقات لیگ برتر مردم دوباره با کشتی آشتی می‌کنند.

بنا: کشتی برای المپیک زمان کافی را دارد

به گزارش "ورزش سه"، محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی که چند هفته‌ای درگیر کش و قوس‌های مربوط به استعفای خود بود و در نهایت به کارش ادامه داد، امروز عملکرد تمامی فرنگی کاران را در لیگ برتر زیر نظر داشت.


بنا درباره آغاز لیگ برتر کشتی بعد از 7 ماه تعطیلی گفت: بعد از یک وقفه 7، 8 ماهه شروع مسابقات باعث خوشحالی ماست. اینکه دوباره کشتی شروع شده؛ حتی اگر اردو هم نباشد و فقط به شکل مسابقه باشد، اتفاق مثبتی است. مهم همین است که کشتی شروع شد. امیدوارم به سلامتی و خوشی و بدون هیچ مشکلی تمام شود.


وی افزود: گروهی که امروز مسابقاتش را دیدیم، نسبت به گروه دیگر آسانتر است. در گروه دیگر مدعیان قهرمانی بیشتر هستند و باید مسابقات آن ها را هم ببینیم. با این اتفاقات مردم دوباره با کشتی آشتی می‌کنند.


سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی عنوان کرد: شرایط بدنی کشتی‌گیران نشان می‌دهد آماده سازی‌ها به خاطر محدودیت‌هایی که وجود داشته، کامل انجام نشده. با این حال خوشحالم که رامین طاهری، امین کاویانی نژاد، پویا ناصرپور و خیلی های دیگر را روی تشک دیدم.  


بنا درباره اینکه با این شرایط بدنی آماده سازی کشتی گیران چقدر زمان می‌برد، گفت: خیلی هم زمان آماده سازی طولانی مدت نیست. یکسری از کشتی‌گیران که ملی‌پوش بودند، شرایط نسبتا مناسبی دارند. با زمانی که ما برای مسابقات جهانی در اختیار داریم، می توانیم آن ها را آماده کنیم. حالا چه مسابقات جهانی برگزار شود و اگر هم برگزار نشود که برای رقابت های گزینشی باید آماده شویم.  


وی در پایان افزود: تا المپیک حدود 290 روز فاصله داریم و زمان هست که کشتی گیران به حد ایده آل خود برسند. امیدوارم مسابقات پخش تلویزیونی شود و مردم بتوانند از کشتی لذت ببرند.

دیدگاه‌ها