کد خبر : 1710876 | 08 مهر 1399 ساعت 15:35 | 34.1K بازدید | 0 دیدگاه

والورده:

برای رئال آنقدر می دوم تا پاهایم خسته شوند

فده والورده ستاره اروگوئه ای رئال مادرید تبدیل به یک وزنه برای کهکشانی ها شده است.

برای رئال آنقدر می دوم تا پاهایم خسته شوند

به گزارش "ورزش سه"، فده والورده حالا تبدیل به یک هافبک تاثیرگذار برای رئال مادرید شده است. او فصل گذشته توانست با جلب رضایت زیدان به ترکیب اصلی رئال راه پیدا کند و هرچند در مقطعی جایگاهش را از دست داد ولی زیدان به وی اطمینان دارد.

والورده شنبه شب در ترکیب ثابت رئال برابر بتیس قرار گرفت و گل اول تیمش را نیز به ثمر رساند. او پس از بازی گفت که مقصر اصلی از دست رفتن جایگاه ثابت، خود او بوده است. با مصدومیت تونی کروس و غیبت او در دو بازی آینده، والورده جدی ترین گزینه برای جانشینی او محسوب می شود.

 

 

1531854

 

 

والورده در مصاحبه با شبکه رئال مادرید گفت:« کار من دویدن در میدان است. این وظیفه یک هافبک است. برای رئال آنقدر می دوم تا پاهایم خسته شوند. البته در ابتدای بازی هایم برای رئال، گاهی هرز می دویدیم ولی به تدریج متوجه شدم که به وقت نیاز داریم باید دوید و انرژی خودم را تقسیم می کنم.»

 

والورده در مورد زیدان گفت:« مربی همیشه برایم توصیه های خوبی دارد. او به من می گوید که وقتی توپ را به دست می آورم، به سمت محوطه جریمه حریف بروم چون از لحاظ بدنی توانایی این کار را دارم. او می گوید به قلب دفاع حریفان بزنم و اگر فرصت نصیبم شود، گلزنی کنم. او می گوید گلزنی فقط وظیفه مهاجمان نیست و از هافبک ها نیز انتظار گلزنی دارد. زیدان همچنین از هافبک ها می خواهد تا حریف را از زمینش پرس کنند. ما هافبک ها باید به مهاجمان و مدافعان کمک کنیم و این کار را برای موفقیت رئال باید انجام داد.»

 

 

1505124

 

 

بازی کنار کاسیمیرو، کروس و مودریچ:« آنها به من کمک فراوانی می کنند. رقابت در رئال خیلی بالاست و البته این در نوع خودش جذاب و هیجان انگیز است. همین رقابت باعث پیشرفت بازیکنان می شود. هر توصیه ای از این سه هافبک بزرگ باعث پیشرفت من می شود. همه آنها هر چه افتخار در فوتبال بوده، کسب کرده اند.

 

دیدگاه‌ها