کد خبر : 1711066 | 09 مهر 1399 ساعت 15:55 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

دو بازیکن جدید می خواهیم

کومان: نمی دانم آرامش به زندگی مسی برمی‌گردد یا نه

سرمربی بارسا معتقد است همیشه چیزی بر علیه مسی پیدا می شود تا آرامش او را به هم بزنند.

کومان: نمی دانم آرامش به زندگی مسی برمی‌گردد یا نه

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در دومین بازی خود در فصل جدید فردا باید در زمین سلتاویگو به میدان برود. یک دیدار حساس و دشوار که می تواند محک مناسبی برای تیم متحول شده تحت هدایت رونالد کومان باشد.

آبی اناری ها در اولین بازی فصل خود یکشنبه گذشته توانستند با 4 گل بر ویارئال پیروز شوند. شب گذشته لیونل مسی در مصاحبه اختصاصی با اسپورت از هواداران بارسا به خاطر اتفاقات مربوط به قضیه جدایی عذرخواهی کرد و پرچم صلح را به نوعی بالا برد تا فضای بارسا آرام تر از گذشته شود.

 

 

1532066

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« منتظر یک بازی دشوار هستیم. در سال های اخیر بارسا نتوانسته در زمین سلتا پیروز شود و می دانیم که بالائیدوس ورزشگاهی دشوار است. سلتا بازیکنان خیلی خوبی دارد و برای پیروزی بر این تیم باید در بهترین فرم خودمان باشیم.»

 

مصاحبه مسی:« نمی دانم پس از این اظهارات، آرامش به زندگی مسی باز خواهد گشت یا خیر هرچند به شخصه چنین اعتقادی ندارم. همیشه چیزی برای ایجاد حاشیه پیدا می کنند. در هر صورت اینکه مسی به عنوان کاپیتان دعوت به اتحاد کرده، نکته مثبتی است. امیدوارم شرایط نسبت به ماه گذشته بهتر شود و آرامش به تیم برگردد. معتقدم باید همیشه بهترین تیم را برای درخشش مسی فراهم کرد. تیمی که مسی بتواند همه توانایی هایش را در آن نشان دهد. مسی با پیروزی زندگی می کند و حتی در تمرینات نیز شکست را دوست ندارد. برای خوشحال کردن مسی، فرمولی بهتر از پیروزی در مسابقات نیست.»

 

 

1531944

 

 

پیوستن سرجینیو دِست به بارسا:« او در حال پشت سر گذاشتن تست های پزشکی است و هنوز قراردادی امضا نشده. تا زمانی که قراردادش رسمی نشود، در مورد او نمی توانم حرف خاصی بزنم. سرجینیو جوان است و باید در بارسا برای جایگاه ثابت رقابت کند. او جوان است با این حال تجربه بازی در لیگ قهرمانان را دارد و اگر پیوستنش نهایی شود، می تواند بازیکن مفیدی برای بارسا باشد. اخیرا در مورد تیم ملی با او حرف زده بودم. سرجینیو می توانست برای هلند بازی کند ولی در نهایت ترجیح داد برای آمریکا به میدان برود.»

 

وضعیت دمبله:« عثمان در تمرینات شرایطش بهتر و بهتر می شود ولی برابر ویارئال، آنسو فاتی فیکس بود و نشان داد تصمیمی درست گرفته بودم. روی دمبله حساب می کنم ولی در نهایت ماندنش به خود او و باشگاه بستگی دارد. شرایط او الان از لحاظ بدنی خوب است.»

 

 

1532002

 

 

وی ای آر:« جنجال های وی ای آر در همه جا وجود دارد حتی در هلند. همیشه نکته ای و چیزی برای اعتراض هست. کار داوران کار دشواری است و با وی ای آر نیز این مساله تغییر نکرده است. در نهایت اما در پایان فصل بین موافقان و معترضان وی ای آر توازن وجود داشت. در مورد آفسایدها من موافق وی ای آر هستم ولی در مورد برخورد  توپ به دست، خیر. هنوز مشخص نیست کدام برخورد توپ به دست پنالتی است.»

 

خریدهای جدید:« ابتدا باید تیم را آنالیز کرد. می دانیم که باشگاه از لحاظ اقتصادی در شرایط خوبی نیست ولی در دو منطقه نیاز به بهتر شدن داریم. به خصوص در خط حمله به یک مهاجم شماره 9 نیاز داریم و البته در خط دفاع یک مدافع میانی می خواهیم. هنوز در این زمینه چیزی مشخص نیست. باشگاه حداکثر تلاشش را برای این مهم می کند ولی اگر بازیکنی جذب نشود، گلایه نخواهم کرد چون از تمامی بازیکنانم راضی هستم.»

 

دیدگاه‌ها