کد خبر : 1711070 | 09 مهر 1399 ساعت 16:06 | 24.7K بازدید | 5 دیدگاه

دوری سه تا چهار هفته ای

اتفاق تکراری برای رئال؛ هازارد مصدوم شد

ادن هازارد با تایید تیم پزشکی رئال مادرید بازی امشب برابر وایادولید را از دست خواهد داد.

اتفاق تکراری برای رئال؛ هازارد مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که زین الدین زیدان در نشست خبری بازی با وایادولید از پیشرفت محسوس در وضعیت بدنی ادن هازارد خبر داد. ستاره بلژیکی که دو بازی نخست رئال در فصل جدید را به دلیل فرم بدنی نامناسبش از دست داده بود، به نظر می رسید که به بازی امشب خواهد رسید اما در عمل اینطور نشد.

 

 

1532069

 

 

هازارد حتی در فهرست 21 نفره رئال هم قرار داشت ولی دقایقی پیش تیم پزشکی رئال با انتشار بیانیه ای خبر از مصدومیت مجدد هازارد داد. مصدومیت او عضلانی و از ناحیه پای راست است و مدت زمان دقیقی برای بازگشت او به میادین اعلام نشده ولی گفته می شود سه تا چهار هفته قادر به همراهی رئال نخواهد بود. به این ترتیب او احتمالا ال کلاسیکوی رفت لالیگا را هم از دست می دهد.

 

هازارد فصل گذشته به دلیل سه مصدومیت سنگین، مدت ها به دور از میادین بود و در تمرینات پیش فصل امسال نیز با فرم بدنی نامناسبی حاضر شد.

در حالی که کادر فنی رئال انتظار داشت او به تمرینات سخت تن بدهد، با دعوت شدن به تیم ملی بلژیک، راهی کشورش شد و 10 روز را به این ترتیب از دست داد. مصدومیت جدید قطعا خبر بدی برای خود او و کادر فنی رئال است. انتظارات از گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ رئال بالاست و او هنوز نتوانسته شایستگی هایش را در این تیم نشان دهد.

 

 

1532068

 

دیدگاه‌ها